Skal der være lægetjek på udstillingerne også?

Ja, det sidder jeg og tænker lige nu, hvor jeg har fundet ud af at vi er mindst tre der er kommet hjem fra Grindsted søndag…med halsbetændelse…

Altså, jeg mener…hvad ligner det? Det er åbenbart katteslaverne der skal kigges i munden efter røde plamager og ikke kattene :tihi:

Håber godt nok det går hurtigt over, lige nu gør det ondt at synke, tale, spise, drikke…ja, egentlig også bare at sidde lige så stille og ikke gøre noget.

Øv!

ØØØØvvvvvvv! -kramer

Nu skal jeg muntre dig op så du bliver frisk hurtigere… :

Alle Wulfitiner-drengene er tabby! :wehu:-love Man kan se striberne i dag. :wehu:
:wehuu: eller virker det mon kun på mig… :sshh: :tihi:

God bedring med halsbetændelsen. Surt show. :thumbdown: -kramer

Ej lille Tina dog - sikke noget skrammel.

Det er sørme godt at jeg har indbygget radiator, for jeg fejler heldigvis intet.:kryds:

Mon du har stået for meget med " åben mund og polypper" i nærheden af den franske dommer -høhø-høhø-høhø.

Du må hellere komme ind under dynen sammen alle misserne, så du hurtigt kan blive rask igen.

Hilsen klimakterie makrellen Sanne

[quote=Sheer;174823]ØØØØvvvvvvv! -kramer

Nu skal jeg muntre dig op så du bliver frisk hurtigere…

Alle Wulfitiner-drengene er tabby! :wehu:-love
:wehuu: eller virker det mon kun på mig… :sshh: :tihi:

God bedring med halsbetændelsen. Surt show. :thumbdown: -kramer[/quote]

Jeg skal da gerne juble med…er det da godt de allesammen er tabby? -høhø

Surt show? Halsbetændelsen ja. Selve showet i Grindsted nej :tihi:

Og mange tak.

[quote=Gizzemissen;174825]Jeg skal da gerne juble med…er det da godt de allesammen er tabby? -høhø

Surt show? Halsbetændelsen ja. Selve showet i Grindsted nej :tihi:

Og mange tak.[/quote]
Jeg er ikke helt sikker på den røde endnu. Og heller ikke helt mønsteret, selvom jeg har skrevet blotched udfor nogle af dem - måske er det ønsketænkning. -tihi

Nej showet var ikke så ringe, kan jeg forstå. :wehuu::thumbup:

Jeg døjer også med smerter i halsen, jeg tror dog ikke, at det er halsbetændelse, det kunne dog ellers lige passe, at jeg har fået det oven i! Jeg havde det nemlig bedre søndag, men igår og i dag er det blevet værre igen :thumbdown:

Nå, men pyt også, hvis jeg har slæbt en halsbetændelse med hjem, det har været det hele værd alligevel -høhø

I øvrigt så er dyrlægekontrollen da ikke mange sure sild værd - vores katte blev da ikke checket for lopper eller kigget i munden eller ret meget i det hele taget. Det tog ham ikke 1 minut at checke dem begge!

God bedring Tina -kramer

Så ved jeg godt hvilken dyrlæge I var ved, og nej - han er ikke så grundig…

Han var den eneste, der var der, da vi kom. Jeg er glad for, at han ikke er min faste dyrlæge da. Så vidt jeg kunne forstå, var det fra en dyrlægeklinik i Kolding, men heldigvis ikke vores dyrlægeklinik.

Jamen god bedring Tina, håber du snart er frisk igen.

/Dorte

[quote=Gizzemissen;174821]Ja, det sidder jeg og tænker lige nu, hvor jeg har fundet ud af at vi er mindst tre der er kommet hjem fra Grindsted søndag…med halsbetændelse…

Altså, jeg mener…hvad ligner det? Det er åbenbart katteslaverne der skal kigges i munden efter røde plamager og ikke kattene :tihi:

Håber godt nok det går hurtigt over, lige nu gør det ondt at synke, tale, spise, drikke…ja, egentlig også bare at sidde lige så stille og ikke gøre noget.

Øv![/quote]

jep og vi har også en roskilde syge med hjem derfra:):):slight_smile:

Det lyder somom at det er skide farlig at tage på udstilling -what

:tihi: ja må du nok sige da,føj for den