Skal have dette over til Brita, kan du hjælpe?

Jeg har nogle løsdele til Kattens no. 1, som jeg har forhørt om Brita vil have, så hun måske kan sælge det og få lidt til hittemisserne. - Problemet er bare jeg sidder her i Storkøbenhavn og Brita “på den anden side”.

Jeg tænkte om nogle måske skal “frem og tilbage”, som kunne hjælpe med noget overfart af tingene, for det er jo alt for dyrt at sende.

Håber det kan lykkes, det fylder alt for meget her hjemme. :slight_smile:

Hvis ikke du har fået det transporteret til d.22/12, så skal jeg til Ringsted og hente min datter, og så kan vi godt have det med til Brita.

Tak KKH. :slight_smile: Jeg ser om jeg finder ud af noget inden da, ellers pipper jeg lige. S

:thumbup: AI hvor fint…og ellers tager jeg imod med kyshånd i Brædstrup.

:tak:

Jeg hiver lige denne op igen. - Ville være fedt hvis nogle tættere på end Ringsted kunne hjælpe! :slight_smile: Ellers må jeg tage den derfra. S

Hov, jeg lægger først mærke til denne tråd nu. Jeg skal fra Odense til Brædstrup (det er den med Pejsegården, ikke?) d. 25., så hvis jeg kan hjælpe med denne strækning, vil jeg da meget gerne

mvh Maja

[quote=Majzaa;507464]Hov, jeg lægger først mærke til denne tråd nu. Jeg skal fra Odense til Brædstrup (det er den med Pejsegården, ikke?) d. 25., så hvis jeg kan hjælpe med denne strækning, vil jeg da meget gerne

mvh Maja[/quote]

Jo, det er den Brædstrup med Pejsegården :slight_smile:

Jeg hiver lige denne op igen. - Håber nogle kan hjælpe. :slight_smile:

Hvis du kan få det ud til Ann K inden mandag morgen kan jeg tage det med til Brita :slight_smile:

Kan du? Orv det vil jeg fluks se på. TAK! :smiley:

Takker for hjælpen. :slight_smile: Tingene er (snart) på vej til Brita. :slight_smile:

Kimilla, jeg anede ikke at det lykkedes dig at få fat i Ann K så da jeg afleverede kronen spurgte jeg ikke efter det. Ann glemte så at give mig det med så lige nu er det stadig strandet på sjælland.

Jeg ved at Ann K vil forsøge at finde en anden udvej og på at få det til jylland, dog ved jeg ikke hvornår det bliver :slight_smile:

Nå for pokker, ja jeg husker heller ikke om jeg fik skrevet til dig Birthe. - Nå, jamen så må jeg jo se ad. Ellers må jeg bare hente det igen, og have det liggende. :slight_smile:

Jeg er sikker på at det nok skal løse sig på den ene eller den anden måde, om ikke andet til sommer, så må Ann fragte det herover og så skal jeg nok få det afleveret til Brita :høhø:

Så er der et lille håb. :slight_smile: Jeg prøver at oprette en ny tråd og ser om der er held. :slight_smile: Ellers prikekr jeg lige til dig Birthe. :stuck_out_tongue:

:ups::ups::ups::ups::ups::ups::ups::ups:

Det er bare så ualmindeligt dumt… tænk at glemme det - tingene stod oven i købet, så det var lige før at man kunne skvatte over dem!

Men jo - vi må jo finde ud af et eller andet…

Hvor meget fylder det?? Hvis det er kan jeg tage det med til Brædstrup udstillingen.

Hvor i jylland er det at det skal hen ?

Julie… du kender godt de rinde “tallerkener” på Kattens No 1?
Ca 40 cm i omkreds… der er en "seng og to hylder og så et enkelt rør - det fylder ikke voldsomt…

Jeg kan sagtens køre det hjem til dig, hvis det skal være…

Babyrex - det skal helst til Brædstrup-udstillingen… alternativt hjem til Brita Rodam, som jeg ikke aner hvor bor :slight_smile:

[quote=Ann K;518441]Julie… du kender godt de rinde “tallerkener” på Kattens No 1?
Ca 40 cm i omkreds… der er en "seng og to hylder og så et enkelt rør - det fylder ikke voldsomt…

Jeg kan sagtens køre det hjem til dig, hvis det skal være…

Babyrex - det skal helst til Brædstrup-udstillingen… alternativt hjem til Brita Rodam, som jeg ikke aner hvor bor :)[/quote]

Jamen det kan jeg sagtens klare :slight_smile: Så Ann du kan bare aflevere det hos mig når det passer.