Skal jeg lukke ham fra af hensyn til mormis og killing?

Ture der for nyligt blev snippet, er meget emsig for at komme i kontakt med killingen, jeg viser jo husets killinger rundt til hele flokken når de er få dage gammel…men i dag hvor hun er 19 dage ville han meget gerne bide hende i nakken…tror nu mest det handler om dominans, men alligevel…mormis kan slet ikke klare at være lukket fra flokken…hun elsker selskab af andre i kassen mens hun ammer…jeg har kassen til at stå i indhegning men det er let nok for de store at komme over i kravlegården til mormis og baby…

jeg har mulighed for at lukke hankatten fra…han skal selvfølgelig ikke gå alene, han får en ven med…og kun når jeg sover og er ude…når jeg ikke kan holde øje med ham…

hvad tænker I vil være bedst

Jeg ville lukke han fra, når jeg ikke kunne holde øje med ham…
En så lille killing dur ikke som legetøj for en voksen hankat…

Jeg ville lukke ham fra når du ikke er ved dem. For ikke og risikere der skulle ske noget samt for ikke at stresse mormis, selv om der nok skal noget til

han får en ven med i nat… håber ikke han blived ked af den lukkede dør…må hellere finde mad og vandskåle frem

tak for jeres svar

Jeg har også haft en hankastrat, jeg måtte lukke fra. Han var også lidt for interesseret i killingerne.

Så jeg synes, at det er en rigtig god idé ikke at lade ham være der uden opsyn.

Jeg har bare ikke oplevet det før…hverken med fertileTango elller mine andre kastrathanner…men jeg er glad for at jeg spurgte jer til råds

mad og vand på plads…lige pt har han glemt killingen…han er ved at dræbe et hjørne af sisaltæppet…ih guder jeg har aldrig oplevet en kat med SÅ meget krudt i røven…hmmm gad vide om katte kan være hyperaktive

hi hi jamen han må da besøge Bubbles så kan de to nykasterede da fortælle damehistorier og ellers hygge sig med sjove påfund, måske det har noget med de er rødhåret at gøre med hensyn til energien gg

[QUOTE=haneben;878023]Jeg har bare ikke oplevet det før…hverken med fertileTango elller mine andre kastrathanner…men jeg er glad for at jeg spurgte jer til råds

mad og vand på plads…lige pt har han glemt killingen…han er ved at dræbe et hjørne af sisaltæppet…ih guder jeg har aldrig oplevet en kat med SÅ meget krudt i røven…hmmm gad vide om katte kan være hyperaktive[/QUOTE]

Det var også den første og indtil videre den eneste kat, jeg har måtte gøre det ved. Vores Garfield er bare en hyggelig legeonkel, der ynder at vaske killingerne, men Elvis tog dem med sig, hvis vi ikke passede på. Han gjorde dem ikke noget, men mormis var meget meget utilfreds, og vi turde ikke lade ham være alene med dem.

som sagt så tror jeg det handler om dominans fra tures side…han gjorde det også ved Gaby og Gaia, da de var mindre, da han kunne ordne dem…i dag leger de fint sammen…han var 18 uger da de blev født… åhhh som tiden går

ha ha ha Gitte ja, det kunne være sjovt at få “oversat” sådan en samtale… Ture er bare så ung at han må lyve om hans erobringer…han har jo aldrig parret