Skal snart sige farvel til min kat

Bedøm dette indlæg

Hey allesammen
Jeg har igennen de sidste 18 år haft en sød lille hvid mis, nu er hun begyndt at få nogle knuder på maven, dyrlægen siger hun ikke lider, hun er blevet meget nysgerrig kælen og spinder meget på den sidste tid, før i tiden var hun lidt sky, når der kom nogen, det er synd at sige at hun er det i dag!
For 1½ år siden sagde vi farvel til en dejlig blandingskat moderen var en Norsk skovkat, hun havde fået en kræftsvulst på størrelse med en tennisbold på siden ved det ene forben, hun peb, og havde svært ved at gå og da hun var 16 år ville vi ikke byde hende at skulle igennem en opration, og fik hende aflivet hos dyrlægen.
Jeg fandt denne side, da jeg er begyndt at lede efter en kattekilling, når min kat ikke kan længere, så kunne min mand og jeg nemlig tænke os evt. at starte som avler af Burmesere, men det ser ud til at blive svært at komme igang, men ok vi har tiden for os intet skal hastes igennem, og vi vil helst have sat os godt ind i tíngene inden vi begynder.
-kat2

Hilsen Anna

Sikke noget trist noget med din kat.
At hun ændrer adfærd, er som regel et rigtig godt tegn på, at noget er galt.
Har hun fået p-piller?

Åhhhhhh det er så trist når man skal sige farvel.

nej hun har aldrig fået p-piller, hun blev steriliseret meget tidligt i sit liv.

nej, hun har aldrig fået p-piller, hun blev meget tidligt steriliseret.

Åh…din stakkel:wehuu:
Selvom man ved; hvor det bærer henad -
kan man aldrig forberede sig.

Jeg sender dig mine aller-bedste tanker
Mona
Skriv endelig herinde - når tiden kommer -
vi skal nok give store trøstekram. -kramer

Vi prøvede også at miste en misse-pige på 15 år pga kræftknuder. Heldigvis led hun ikke, men det var hårdt at være den der skulle beslutte at nu var det nu. Sender de bedste tanker herfra, og ønsker Jer en god og smuk afsked med hende -kramer