Skal ud og købe legetøj idag jubiii

Skal ud og købe legetøj til Tiger i maxi zoo i dag sammen med kæresten. Glæder jeg mig til. Skal også have en ufo til hende i hvert fald og et tæppe og en masse andet godt, og måske en tunnel til dem begge.

Det er virkelig en sød ventetid, har lyst til at tage ned og se hende igen og igen, hun er så fin og lille og så forsigtig og sød og en rigtig puttetrold.

Min kæreste valgte hendes nok mest, for jeg troede ikke vi kunne få hende, da der var et andet par der skulle se hende. Men vi kunne stå som nummer to på hende hvis de sprang fra og kunne godt se på kæresten, det var hende det skulle være, han kredsede om hende og skulle hele tiden se på hende og kæle hende. Han var SOLGT! Men vil så også sige at hun var absolut den der passede bedst sammen med vores Mollemus.

Ih, jeg glæder mig til vi skal hente hende hjem og til at hun bliver en del af vores lille familie… :wehuu:

Åh tillykke med den lille mis.
Jeg elsker bare, når man skal ud at købe legetøj osv. til kattene. Man kan jo købe sig fattig:ups:Så jeg kan sagtens forstå du glæder dig…:hjertehop:

ja elsker bare at købe ting til katte, Mollemus leger også lidt en gang imellem så vi har noget legetøj men den lille skal have en masse, så der er lidt at vælge imellem. Og så er det jo MEGA hyggeligt at gå og købe ind til ens katte/dyr generelt… :slight_smile:

Åh det er bare så dejligt at købe legetøj til dem…elsker den følelse når man kommer hjem og giver dem det… Jeg vil hellere undvære noget end mine katte skal…