Skal vi ikke... (T-shirts med racer)

få lavet nogle sjove kattegale t-shirts med de forskellige racer på?
Og måske med andre ting på?

Jeg har længe gået med sådan en idé om noget tekst til t-shirt, som får mig til at grine.

Fx et foto af en stor “led” MCO og så teksten “Jeg har en MCO og jeg er ikke bange for at bruge den!”

Og så med småt kattegale.dk (Som en reklame for stedet her).

Eller et foto af en siameser/orientaler og teksten “Store ører gør altid ikke en god lytter”.

Eller en aby og teksten “Elegant og smuk - og fanden i voldsk!”

Disse er blot en hurtig brainstorming - vi kan sikkert finde på bedre, men ih hvor ville jeg gerne have MCO T-shirten på :slight_smile:

Ihh… det ville jeg helt klart bakke op om!!

Så får de også lidt mere at grine af på min arbejdsplads (dyreklinik). Får mange sjove kommentare om de t-shirts jeg dukker op i med diverse dyre motiver hehe :høhø:

Så vil jeg have en T-shirt med et billede af Leopold og hvor der står: Bare fordi jeg bor sammen med en bengal, betyder det ikke jeg er bindegal.

Og bag på skal der stå: Eller gør det…

[quote=Leopolds mor;227711]Så vil jeg have en T-shirt med et billede af Leopold og hvor der står: Bare fordi jeg bor sammen med en bengal, betyder det ikke jeg er bindegal.

Og bag på skal der stå: Eller gør det…[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Den var go Elin!

[quote=lenschow;227577]

Fx et foto af en stor “led” MCO og så teksten "Jeg har en MCO og jeg er ikke bange for at bruge den

Sådan en t-shirt vil jeg gerne have…og jeg har motivet selv, nemlig Taras farmis…han ligner en der spiser børn til dessert :tihi:

Hvorfor laver i dem ikke bare selv?

Der fås ark til at putte i printeren og som er lige til at stryge på en T-Shirt. :slight_smile:

Jeg lavede en til Finn med et billede af Victoria. Nedenunder stod Min Far :høhø:

Hej

I kan ringe til mediashoppen i slagelse. de kan lave alt på tryk og skrift osv. de har uendelig muligheder de kan os lave stickers til bilen med tekst.

jeg skal have lavet dem der skolevogn brugfer man kan sætte på og bare tage af igen.

[quote=birtheras;227736]Hvorfor laver i dem ikke bare selv?

Der fås ark til at putte i printeren og som er lige til at stryge på en T-Shirt. :slight_smile:

Jeg lavede en til Finn med et billede af Victoria. Nedenunder stod Min Far :høhø:[/quote]

NÅÅH hvor sødt :wehuu:

Det kunne vi godt - jeg ville bare gerne have et eventuelt overskud til at gå til FIP osv…

KH

[QUOTE=lenschow;227931]Det kunne vi godt - jeg ville bare gerne have et eventuelt overskud til at gå til FIP osv…

KH[/QUOTE]

jeg vil gerne bakke op om initiativet ved at sørge for produktionen MEN - vi skal have en grafiker til at lave den .eps fil trykkerne skal bruge for at lave dem godt…

OG - vi skal blive enige om hvilken farve t-shirts vi skal have…

OG - hvis skal vælge et billede til MCO og de andre t-shirts…

jeg vil foreslå at vi lægger os fast på en farve da det vil være LANGT det nemmeste…

[QUOTE=Battlestar;227951]jeg vil gerne bakke op om initiativet ved at sørge for produktionen MEN - vi skal have en grafiker til at lave den .eps fil trykkerne skal bruge for at lave dem godt…

OG - vi skal blive enige om hvilken farve t-shirts vi skal have…

OG - hvis skal vælge et billede til MCO og de andre t-shirts…

jeg vil foreslå at vi lægger os fast på en farve da det vil være LANGT det nemmeste…[/QUOTE]

Kim har lige meldt sig “friviligt” til at lave .eps filen/filerne :ok:

Jeg vil gerne ha’ en med en skovkat hvor der står, jeg har en skovkat, og jeg er ik’ bange for at bruge den, det har jeg jo altid sagt om Kista selvom hun ikke er særlig styg hi hi.

Perfekt… så skal vi bruge billederne :slight_smile:

Vi skal bruge en af hver race - nogle der virkelig fanger essensen af hvad MCO’en, skovkatten, aby/somalien, perseren ect er…

MCO’en er fx en kæmpe, bistert udseende kat… sådan en der spiser små børn (når de ikke får nusset mavse)

Billeder i den stil… nogle gode bud fra de forskellige opdrættere ??

Og slogans: MCO og skovkat kan være rimelig ens -

Jeg har Norsk Skovkat/Maine Coon, og jeg er ik’ bange for at bruge den

andre bud?

Jeg hører altid, at persere ser så vrede og truende ud :tihi:
Hvad med en rigtig grumpy peke-face gnavkat/vrismis på forsiden, med teksten “I’m soooo mean” og på bagsiden det blideste åbne per/exo blik med teksten "And I really mean it :wink: "

[quote=MiSi;228116]Jeg hører altid, at persere ser så vrede og truende ud :tihi:
Hvad med en rigtig grumpy peke-face gnavkat/vrismis på forsiden, med teksten “I’m soooo mean” og på bagsiden det blideste åbne per/exo blik med teksten "And I really mean it :wink: "[/quote]

Jeg har så altid syntes, at perser/Exo ser en smule forløffet/tuttenuttet ud med de store øjne :ups:

Teksten kunne evt være “Hvem mig? Jeg har ikke gjort noget”

-surrender

Skal dette gennemføres så skal der være billede og tekst på forsiden og på ryggen skal der stå ‘‘kattelov nu’’.

:gruble: hvad kan der stå ved en birma…

Ja jeg ved jeg er køn - men også krukket :?

Ved perseren skal der stå ‘’ soft but intelligent’’ :høhø:

Soft & Smart :?
Naaaa…
Iron paw in gentle tufts :ok:

Jeg foreslår korte tekster. Ala “Ikke bindegal men bengal!”

“Jeg har MCO/Skovkat - og tør bruge den!”

Eller vi kunne tage den samme tekst til alle racerne: “Blame the Breeder”

Også bag på “Kattelov nu!”

Logo fra kattegale.dk og donering af overskud til FIP forskningen.

Perser foreslår jeg: “Aristokrat udsendt af det franske hof” - eller et andet ordspil på racens fine ophav :slight_smile: “snobbet og blød - hvem kan ønske mere?”

Personligt stemmer jeg for Baloki som MCOen. Han ser bistre ud:-)