Skal vi ikke

… lave en indsamling og sende vinteren på vinterferie til Antaktis?

Jeg vil godt give 2 bunker sne :tihi:

Fantastisk idé:thumbup:

fed ide:thumbup::thumbup:

Super jeg starter byggeriet af en skihopbakke. Er der nogen der kan donere et par ski at hoppe derned på.

Mere sne skal vi også bruge.

Protest…:rock:

Er der slet ikke nogen, der vil gå med mig i et protest-optog…:slight_smile:

Mona hvis du finder kulden så skal jeg nok sende en masse vand så i kan få bare lidt mere sne. Her har det nemlig regnet hele dagen :høhø:

[quote=Mona Jensen;343225]Protest…:rock:

Er der slet ikke nogen, der vil gå med mig i et protest-optog…:)[/quote]

desværre kære Mona, jeg tror det blir et meget lille protest-optog og nok ikke meget større end at landbetjenten kan styre løjerne fra sin sikel

Hov…hov…min ven ikke ødelægge den stemning, jeg prøver at oppiske:tihi:

Jeg havde fået sne nok allerede 2.dag - så jeg er mere end med på indsamlingen.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg synes vi skal lave en indsamling hvor vi samler ind til at jeg kan komme et par uger til de varme lande:høhø:

Jeg vil gerne på slæderejse på Grønland…
Måske kan vi dele, når der kommer penge ind…:høhø:

Mit sne får I altså ikke, det skal ikke nogen steder før det selv forsvinder, jeg elsker jo det sne :wehu:

[quote=Mona Jensen;343680]Jeg vil gerne på slæderejse på Grønland…
Måske kan vi dele, når der kommer penge ind…:høhø:[/quote]

jo det er da en fin aftale, så må vi bare håbe at der snart vælter ind med penge fra folk der ønsker at sende os afsted:thumbup:

Normalt er jeg også til sne og frost men nu er det bare for meget. Efter at have ordnet kattehusene på halvt og uden at kunne bruge dem som sædvanligt i flere måneder lææææænges jeg efter forår. Min datter har fødselsdag 6.4. Normalt står alle forårsblomsterne i fuldt flor. Enkelte år har det været næste angebsbølje af blomster som blomstede på hendes fødselsdag. I år bliver det vel sneblomster vi må beundre.