Skal vi skrive det brev til Admn eller ikke

Jeg syntes at der er mange der er enige om at der skal skrives et brev til Admin på KG men der er ikke rigtig mange der melder sig til at gøre det.

Vi er mange der er gode til at råbe op om at retfærdighed skal ske fyldest…

OK jeg melder mig som en af tre til at skrive klagen…hvem er de sidste to`?

Ikke mig, jeg har rigeligt at rive i, -sorry men jeg har et godt foreslag Majbritt S kunne være et rigtig godt bud, men der er jo flere der er godt skåret fra tungen. -høhø

men ja jeg syntes også det er vigtigt at få det lavet og sendt. [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg er helt enig i, at det er vigtigt, at skrive den fælles klage til Admin ang. you know who…

Jeg ved ikke om jeg er godt skåret for tungebåndet, så om jeg vil være et bud kan jeg ikke lige umiddelbart sige.
MEN jeg vil gerne høre, hvorfor der skal skrives 3 klager?

Jeg ved det godt - jeg er håbløst langt bagud lige nu, men jeg har ikke fået læst herinde eller på KG, så jeg ved ikke helt, hvad der er gang i lige for tiden…

Som I måske har læst i tråden om mig og min frysning i OT, så har jeg flere høns, jeg gerne vil plukke med admin -høhø - om etikken på kattegalleri. Jeg vil ikke gå ind i noget personfnidder med klager over personer - det er mit liv for kort til… men jeg vil gerne forsøge at gøre det sådan, at man kan kommentere, hvad man vil - til fordel for kattene! -love
mvh Camilla

der skal helt sikkert skrives et brev til admin og det er altså ved at være tid til det, inden det hele går i glemmebogen, jeg mener nu vi allerede har et godt brev liggende, men ellers vil Mai være mit bud på en skribent der ka ytre sig sig på en god og saglig måde.
jeg mener helt klart at vi hver især kopiere dette brev og sender det til regitze som så aflevere alle brevene personligt til admin

Hvor kan dette udkast læses? Hvem er Regitze? Hvordan kontaktes hun?
Johnny, det lader til, at du har “insiderviden” om admin på kattegalleri - hvor har du den fra?nysgerrig
mvh Camilla

jeg har skam ingen insider viden om admin, andet end jeg ved hvor admin har firma-adresse, dog har jeg forsøgt at opsnuse forholdene vedr admins firma osv.
regitze er miss t og hun har firma i samme bygning som admin som ejer alle gallerierne har sit domicil.
hvad angår udkastet til brevet ved jeg ikke om det stadig er eksisterende og om det stadig skal bruges, jeg har egentlig ikke haft så meget med selve brevet at gøre, så om det skal frem vil jeg lade forfatterne af brevet bestemme

Du ved iaf rigtig meget mere end mig om “forholdene” bag kattegalleri og de andre gallerier;-)
mvh Camilla

Jeg melder pas med at skrive osv. denne gang, men jeg kan oplyse jer, at jeg for kort tid siden har sendt denne pb til alle 4 HA’er på KG:

"Dette har jeg sendt til alle 4 HA’ere, så I personligt hver især ved, hvor I har mig.
Som skrevet dd. kl. 9:24:40 i denne tråd: http://www.kattegalleri.dk/html/for_mes … G_ID=40311
håber jeg I alle 4 kan se fornuften i/ansvaret for at I starter sådan en tråd, så vi kan få renset luften på KG (selvfølgelig skal der føres et ordentligt sprog i tråden). Det kan ikke være meningen, at mange skal være bange for at træde på en tikkende bombe. Sådan har jeg selv fået det.
Jeg synes, det er meget sørgeligt, som det er blevet på KG. Jeg mener, at man som HA’er har ansvar for, at brugerne trygt kan ytre sig på KG, når man gør det i et almindeligt og ikke fordømmende sprog. Efter min mening, bør I altså alle komme frem nu og tage det ansvar, der følger med at være HA’er.
Brugerne har jo ”råbt” efter jeres synlighed længe nu og har haft mange spørgsmål, der ikke er blevet besvaret. Det sidste er henvendt til Sabrina og Angelce.

Mange hilsner May-Britt S

– der ikke tilhører en klike, men som har nogle mennesker jeg deler meninger med. Jeg forventer ikke et svar på denne pb, men håber I tager det jeg skriver til jer, da jeg tror, det er en meget god idé"

Johnny…jeg har ikke kunnet finde det brev du skriver om så kan du henvise mig til det?

May-Britt…godt skrevet…

Så vidt jeg husker blev der da skrevet forslag til dette brev på det andet KG??? Og synes helt bestemt der skal skrives SNAREST, inden folk glemmer hvad der er sket.

Charlotte det mindes jeg også men jeg kan ikke finde det…hvem skrev det?

Jeg er næsten sikker på at Pernille og Mai skrev et udkast hver. Måske de kan bekræfte, og evt. linke?

På KatteGalleri var der for et stykke tid siden en meget kyndig ud i markedsføring og it, der skrev, at ADMIN er bedøvende ligeglad. Det eneste, der tæller, er nemlig antal af klik, for jo flere klik des højere annoncepricer kan han få.

Og så kunne man jo have en lumsk mistanke om, at det passer udmærket i hans kram med alle disse utilfredse tråde, hvor brugerne klikker på livet løs både for at give deres besyv med og ellers bare for at følge med.
Han vil helt givet først reagere og vågne op til dåd, når antallet af klik daler.

ja og det antal af klik er da vist dalet noget på det sidste

Og Mega - denne kyndige er vore Miss T herinde [bigloony] [bigloony] Jeg havde heldigvis hendes e-mailadresse, så da hun blev frosset, skrev jeg og inviterede hende herover. Hun er virkelig en skøn kvinde. Det har du sikkert allerede opdaget [bigloony]

Jo jeg synes der skal skrives en fælles klage, men det hjælper bare ikke en dyt.

MEN vi kan gøre meget mere end det.
Vi kan stemme de 2 gimper ud (her tænker jeg lige på HAérnes B1 og B2) OG vi kan opfordre vores “vennekreds” til at gøre det samme.
OG vi kan lade være med at gå på KG.
Det sidste synes jeg nu er en god ide, for det er meget hyggeligere her :slight_smile: -thumbs

Selvfølgelig skal den klage sendes…

Lone, jeg har en ide om, at de ikke kan stemmes ud…

Udstemning er prøvet, og virker ikke på dem. De er åbenbart fredede -brækkesig

Tror i ikke at det bare er fordi at udstemmerne er kommet i forbindelse, med deres ikke så vellykkede plan?

-LOL -LOL