Skandale i katteverdenen! :-O

godt det ikke er pulver, så var det jo terror MIStanke :høhø:

:lol:Tak for dagens første grin

På dåserne kan der stå at det er til andet et katte og det er det der udløser beskeden fra firmaet. På et tidspunkt var jeg ude og vile købe loppemiddel i udlandet. På de pakker med loppemiddel stod at det også var til kaniner, tror jeg nok det var. Det er det ikke godkendt til i Danmark og så fik jeg en lignende besked.

Dejligt at se at fyren er ude af misbruget.

HE HE godt eksempel på, hvor emsige myndigheder kan være nogle gange.

Tak for et godt grin.

Og billedet af Oddy og Nanna-vuf…:wehuu:

:uha::uha::uha::uha::uha:

:tihi::tihi::tihi:

:lol:

:lol:

:nix: Skam dig Oddy!

:lol:Det er altså lidt langt ude…

Det har han garanteret! Bare vent til hans samlede memoirer udkommer på film, der vil ikke være et øje tørt :høhø:
VH
Susanne

Jeg synes straffen bør være udelukkelse på alle udstillinger! Sikke en skandale, og så doping. Og jeg som troede at kattesporten var REN. :stuck_out_tongue:

  • Herligt med sådan en tråd, der bringer smilet frem.

Sikken en skandale! Og hver gang tror man, at nu kan det da ikke blive værre … :uha:

Hvis alle katte, der har brugt KMR, udelukkes fra udstillinger, bliver hallerne gabende tomme:uha: Hvordan med beviserne:? Oddy har nu fortalt om sit brug offentligt - hvad med alle de andre, der endnu ikke har tilstået:? Kattesporten kan hurtigt få et meget dårligt ry i offentligheden og blive lukket ned af myndighederne for doping:yikes: - vi må hellere blive ved at holde lav profil med brugen af KMR:surrender1:

(Intet af dette var blevet opdaget eller afsløret, hvis KMR havde været til at opdrive herhjemme pt:pote:)

[QUOTE=dkkorat;1030925]Hvis alle katte, der har brugt KMR, udelukkes fra udstillinger, bliver hallerne gabende tomme:uha: Hvordan med beviserne:? Oddy har nu fortalt om sit brug offentligt - hvad med alle de andre, der endnu ikke har tilstået:? Kattesporten kan hurtigt få et meget dårligt ry i offentligheden og blive lukket ned af myndighederne for doping:yikes: - vi må hellere blive ved at holde lav profil med brugen af KMR:surrender1:
[/QUOTE]

Beviser? Vi skal sgutte bruge beviser, vi er fuldt ud tilfredse med rygter og sladder her… - det trives i hvert fald altid derude! :wink:
VH
Susanne

:lol::lol::lol:

:lol:

Så er det jo godt at ingen af mine killinger nogen sinde er blevet tilbudt sådan noget stads.

:wehu:

Jeg vil så indskyde at det Københavnske marked stadig lider under Oddys store MISbrug :stuck_out_tongue: og andre afhængige kan være nødsaget til at lade sig nøje med sekunda varer så som gedemælk :thumbdown:

Godt man kender pushere i provinsen :thumbup:

Hilsen Mindste Pige - som foretrækker at være anonym

Dette misbrug af KMR er et STORT problem, vi har herhjemme har fået et nødråb fra fortvivlet forældre til disse afhængige killinger :uha:

Her ses den tobenet som vi fik til at katnappe denne MEGET afhængige killing. Han er på dette tidspunkt 12 uger gammel og kræver sit stof flere gange dagligt:yikes:

Her ses det tydeligt at han er dybt afhængige og på nedtapning

Pelle er nødsaget til at foretage en meget grudigt ransagening af killingens værelse, der er tidligere fundet ulovlige stoffer gemt under madrassen

Man er nød til at have et øje på hver pote i starten og afskærer alle muligheder for at killingen kan få fat i stoffet

Daglige gennemsøgninger af pelsen er ligeledes nødvendigt i starten, jeg har fundet KMR gemt i pelsen

Det kræver sin kat at trænge igennem til dem, og få dem til at forstå hvilket sidespor de kommet ind på

De vil prøve på alle mulige måder at få noget af stoffet

Man skal være standhaftig for modstå deres tiggeri

Efter at vi har fået gjort denne killing stoffri er han flytte i en beskyttet ungdombolig med en “hjemme hos” bostøtte

Det tog os 4 hankatte ca 2 mdr hårdt arbejde, (6 times vagt uden mulighed for at sove) at redde denne ene killing ud af misbruget.
Vi overvejer at oprette en FB gruppe til fordel for pårørende til disse afhængige killinger

Potedask Cæsar (som stadigvæk ikke helt er kommet som sig over den manglede middagsøvn)

Flot arbejde Cæsar, håber du har fået en masse guf som belønning :slight_smile:

potedask Fernando

Som en afslutning på hele denne “sag”, kan jeg fortælle, at pakken fra www.hyperdrug.co.uk med flydende KMR og diverse killingefoder er ankommet herhjemme uden toldvæsenets indblanding:ok:

Dem, der har ytret interesse i, at jeg tager KMR med til Fredericia, må meget gerne sende mig en pb, så vi kan aftale antal og betaling :slight_smile: