Skarp saks til filter

Vi skal bruge en skarp saks med afrundet spids, der ikke er så stor.

Ottos pels er bare umulig at holde for os for tiden, og trimmer og birmapels er ikke et godt match :ups: Han har ikke dårlig pels, vi har bare ikke overskud til at få ham børstet ret tit, og nu er det bare smuttet fra os mens kammene var fanget bag et køleskab.

Har I gode forslag?

Tænker at I skal over i noget frisør saks.

Sådan en lille neglelaks til babyer. Den er ret skarp og har afrundede spidser.

Jeg købte en på apoteket der er beregnet til at studse hår i næsen :grinning:

1 Synes om

Enig :point_up:t3:
Det bruger vi selv til at tage filter på bumserne her hjemme. :relaxed:

1 Synes om

Ellers er sådan en trixie saks beregnet til at trimme hundes ansigter.

Dem jeg kan finde er voldsomt store :confused:

Den vi har er virkeligt ekstremt lille :see_no_evil: Men måske der er noget lidt større?

Jeg prøver at søge på næsehårssaks… Selvom jeg lidt frygter resultatet :hoho:

Den ligner virkeligt det, jeg har i tankerne. Men de klosakse, vi har prøvet fra samme mærke, er virkeligt sløve :gruble:

En af de mere seriøse bumser når de kan gå i filter… :slem:

2 Synes om

Måske den her?Sysaks

Jeg bruger den til at trimme hår i ørerne på mine. Jeg synes den virker fint. Denbhar nok kostet en 30-40,- i petworld så I kan jo prøve den ad og se om det duer

Haha auto ret kunne så ikke lige gætte “bimserne” :crazy_face::joy:

Hvad med sådan en opsprætter? Jeg har bare valgt en helt tilfældig webside.

Prisen :see_no_evil: Ja, jeg er måske lidt nærig med det, men vi klipper nok 10 knuder om året.

Jeg skal vist i nærheden af en Maxi Zoo i morgen, så kan jeg da prøve ad :slight_smile:

Det store problem ved at klippe i bimsepels er, at der virkeligt bare er noget fluff uden den struktur, der trods alt er i et ‘lige’ hår.

Det tør jeg slet ikke :uha: Tænk, hvis jeg punkterer katten :uha:

Turde jeg noget spids, så havde jeg en rigtig god sysaks (som jeg alligevel ikke bruger), der ville være helt perfekt til at klippe i pels.

Den er ikke spids. Den er skarp nede i rundingen. Jeg synes, jeg har hørt om andre, der bruger sådan en til knuder i pelsen.

Tro mig, den her ende er virkeligt spids :slight_smile:

Jeg ved mange bruger dem, men jeg tør helt ærligt ikke. Det sidste man kan påstå Otto gør er at ligge stille :see_no_evil: Han skal jo helst røres ved over det hele! Hele tiden :tihi:

Jeg gør, nemt at bruge og ikke mindst kontrolleret på svære steder som armhule mv.

1 Synes om

Hvis Otto på nogen måde stod stille turde jeg også godt prøve, men eh nej… Han bliver totalt overgearet bare man rør ved ham :uha:

Jeg er selv kommet til skade på spidsen ved at prikke mig, og synes ikke lige den risiko er værd at tage med en kat :slight_smile:

Vi har købt sådan en her, og den virker bare til UG til pelsknuderne :thumbup:

4 Synes om

ihhh altså @Lykke hvordan kan du komme til skade med en opsprætter?

Men ja det er bedst når katten står stille også selvom man bruger saks - det må du øve med ham kælepotten.

Sit
Stå

:wink:

Godt at høre :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: