Skattekat siger hej ;o)

Hejsa :slight_smile:

Så måtte jeg gi’ efter for presset og melde mig til her (er du så tilfreds Denise ?? :stuck_out_tongue: ).
Mange af jer kender mig fra andre fora, men jeg kan se at her er en del som jeg ikke er stødt på tidligere …

Jeg hedder Hrönn og er islænding, men har boet i Danmark de sidste 17½ år.
Jeg er lige blevet skilt fra min mand og flyttet for mig selv sammen med min teenagedatter, men jeg har osse en dreng på snart 18, som blev boende sammen med sin far (vi bor kun små 4 km fra hinanden, så ungerne kan komme og gå som de lyster).
Jeg har 4 katte + det løse, men i øjeblikket har jeg en ekstra hunkat boende … hun fulgte mere eller mindre med det hus jeg er flyttet i og da jeg opdagede at hun var drægtig, tog jeg hende til mig og hun fødte de skønneste 4 småtlinger for 4 dage siden -forelsket
Mine katte er en blandet landhandel … den eneste stamtavlekat er en langhåret britepige ved navn Furby (DK Tiffany’s Denise), men hun bliver ligeså tit kaldt ‘‘Gimpen’’ … tortie med hud og hår -rulleøjne
Tarzan og Ossy er blandningskatte, den ene med MCO og den anden med orientaler … og så er der Miden -what … han blev fundet hjemme hos min veninde, hvor nogen åbenbart havde smidt ham ind ad et vindue i hendes staldbygning, han var max. 8 uger gammel da han blev fundet. Miden er en semilanghårskat der sikkert har noget MCO i sig … og han er den slemmeste kat jeg har haft -høhø

Derudover har jeg 3 dværgvæddere (kaniner) og to chinchilla’er … de sidsnævnte er osse hittedyr, jeg kan bare ikke finde udaf at sige nej -rulleøjne
Jeg er hjemmegående pt. og scleroseramt og venter på at Næstved Kommune afgør om jeg får pension eller ej … men når jeg har overskud til det, så syer jeg katteting som jeg ta’r med på udstillinger engang imellem … de kan ses her: http://skattekat.megapixel.dk/billeder/album/i12563

Hej Hrönn og -velkommen herind

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Hej med dig Hrönn…dejligt at se dig herinde.
Og til alle I andre…I skulle bare se de små 4-dags"mus"
Jeg siger Jer de er nuttede -waytohot

Jeg skal nok lægge billeder ind i ‘‘Galleri’’ lige om lidt … sidder og spiser lige nu

-velkommen

[bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen
Kender jeg dig -rulleøjne -hahaha

-velkommen :smiley:

ja men hejsa og -velkommen

Tak [bigloony]

Du må være min Furby’s ‘‘farmor’’ :smiley: … hendes far hedder DK Noer’s Røde Emil -thumbs

Tak alle sammen for velkomsthilsner [bigloony]

Hej og rigtig meget -velkommen

-velkommen :slight_smile:

-velkommetil de kattegale, håber at du bliver glad for at være her n :slight_smile:

Tak tak alle sammen [bigloony]

-velkommen dejligt at se dig herinde også -thumbs

Hejsa Velkommen

-velkommen -velkommen

-pote -pote -pote :slight_smile:

Hej -velkommen

Dejligt at se dig herinde hos os kattegale -waytohot

Stort velkommen til dig… -velkommen Er du som Denise…ja så er du dobbelt velkommen -forelsket

Hej søde Skattekat, ja så fandt jeg også herind -blomst