Skift af brugernavn

hej alle…

som mange af jer ved, så har jeg lige fået mit nye stamnavn…

Battlestar…

og jeg er så glad for det - og har tænkt på at skifte mit Nickname her på kattegale til mit nye opdrætter navn…

meeeeeeeen - der er jo flere overvejelser…

  1. jeg har aldrig haft nogen kuld - er det så fjollet at kalde sig sit opdrætsnavn?
  2. alle kender mig som Miss T - det er jo noget mindre markant end battlestar og er det navn jeg har haft fra starten

Hvad synes I?? - for jeg har lidt svært ved at beslutte mig for om jeg skal bryde med mange års tradition og skifte til et nyt navn…

Selvfølgelig kunne jeg bare gøre det (og nogle af jer tænker sikkert “hvorfor pokker spørger hun os om det”) - men her er det en super personlig ting for mig som jo trods alt vedrører kattegale… og som admin ved jeg af erfaring, at det er super vigtigt at navnet for det første kan tages seriøst og for det andet “passer” til personen…

så derfor vil jeg da gerne lige høre jeres mening inden jeg beslutter mig endeligt…

synes i godt jeg kan skifte navn fra Miss T til Battlestar ??

Næ det syntes jeg vil være en dum ide. Alle kender dig under Miss T.

Brug Battlestar i din underskrift i stedet

nej jeg synes heller ikke du skal skifte, medmindre det virkelig virkelig virkelig er noget du gerne vil, for så skal du selvfølgelig :o

du ER jo vores allesammen Miss T -forelsket

det lyder altså også mærkeligt med en Battlestar Lucia Brud -tihi

[QUOTE=Lunica;77991]

det lyder altså også mærkeligt med en Battlestar Lucia Brud -tihi[/QUOTE]

ja lidt… det kan jeg godt se - det er ligesom om de 2 ting ikke helt er forenelige -LOL

Kære Gitze…-wehuu
Hvis du har lyst til at hedde Battlestar,
skal du gøre det -fløjte

Det er et fedt navn.
Og du har jo dit flotte billede på…
så…jo…da

Kærligst Mona -neje

Jeg synes, du skal skifte -thumbs

Du er jo superglad for dit nye stamnavn, og stamnavnet er noget, du gerne vil identificeres med fremover - så er det da bare om at komme i gang med promoveringen :slight_smile:

Ellers skulle du jo have søgt stamnavnet “Miss T” :stuck_out_tongue:

På kort sigt: Behold det du har
På langt sigt: Skift til det du egentlig gerne vil hedde

:slight_smile:

Jeg synes du skal beholde Miss T og istedet lave en banner med dit stamnavn og sæt det i din signatur -thumbs

[quote=Birgitte;78031]Jeg synes du skal beholde Miss T og istedet lave en banner med dit stamnavn og sæt det i din signatur -thumbs[/quote]Jeg holder med Birgitte Nemlig-thumbs

Jeg skiftede lige så snart jeg fik mit stamnavn :slight_smile:

Jeg synes du skal gøre som du selv har lyst til :wink:

Hvordan skifter man brugernavn??? Det har jeg prøvet på mange gange, men kan ikke finde “knappen” - Ville gerne være Safircoons, som jeg er på andre fora -høhø

man smiler riiiiiiiigtig sødt til en admin :smiley: og bager masser af kager og husker lidt ekstra chokolade -LOL

ej - bare sig til - så fixer jeg den :slight_smile:

Synes det bliver forvirrende hvis folk skifter brugernavn-sorry

Det er ikke alle der har et fast billede på, så hvis man både skifter rundt i sit profil billede og sit brugernavn - så aner man ikke hvem man snakker med:S

Man kunne måske gøre sådan, at hvis du Miss T fx skifter til battlestar - kan der så måske ikke stå AKA Miss T et lille fint sted-shhhh.

Så man som bruger kan se det oprindelige navn på brugeren, og det man helt sikkert genkender dem på?-thumbs

[QUOTE=~Prinsesse~;78110]Synes det bliver forvirrende hvis folk skifter brugernavn-sorry

Det er ikke alle der har et fast billede på, så hvis man både skifter rundt i sit profil billede og sit brugernavn - så aner man ikke hvem man snakker med:S

Man kunne måske gøre sådan, at hvis du Miss T fx skifter til battlestar - kan der så måske ikke stå AKA Miss T et lille fint sted-shhhh.

Så man som bruger kan se det oprindelige navn på brugeren, og det man helt sikkert genkender dem på?-thumbs[/QUOTE]

ja det bliver nemlig også meget forvirrende - det er derfor brugere ikke har lov til at skifte selv men skal bede admin om det og samme årsag til at jeg ikke bare har gjort det…

jeg kan se at meningerne er delt sådan rimelig 50-50 omkring hvorvidt jeg bør skifte… og jeg kan godt forstå at mange ikke brænder for at jeg skal skifte - men i det mindste ved i nu hvem jeg er hvis jeg gør det…

nu skal det siges at det er noget jeg brænder rigtig meget for - mit kommende liv som opdrætter - med alt hvad det indebærer af op og nedture og økonomiske udfordringer og lyksalig killingeglæde og misseidyl…

og alle de ting forbinder jeg jo selvsagt med mit stamnavn Battelstar…

men du har lige givet mig en ide Prinsesse - for du fik mig til at tænke på Prince… da han skiftede navn til et symbol og blev “the artist formerly known as Prince”

Hvis!! jeg skifter - så lover jeg at jeg i min signatur i et langt stykke tid vil skrive “Battlestar - the admin formely known as Miss T” :smiley:

Ja det synes jeg var en god idé, at lavet et banner i stedet for med dit stamnavn og så bibeholde Miss T -thumbs

Jeg synes også du skal bibeholde dit brugernavn, og så lave et flot banner med stamnavn på :slight_smile:

[quote=Miss T;78099]man smiler riiiiiiiigtig sødt til en admin :smiley: og bager masser af kager og husker lidt ekstra chokolade -LOL

ej - bare sig til - så fixer jeg den :)[/quote]

-LOL-LOL-LOL Ej, 1000 tak - Sender en PB med -bebe

[quote=Safircoons;78167]-LOL-LOL-LOL Ej, 1000 tak - Sender en PB med -bebe[/quote]Du er da allerede safircoons :?

Mon der er nogen der bliver i tvivl om hvem jeg er hvis jeg skifter fra birtheras til Birthe :?

Med alle de indlæg du skriver, kan du ski ikke skjule dig alligevel -LOL-LOL