Skift af brugernavn

Nååååååååå nej -tihi det er da også rigtig. Så kan jeg jo ligeså godt beholde det navn jeg har nu når jeg alligevel ikke kan gemme mig -tihi

hehe - vi har allerede en Birthe :slight_smile: så den er optaget -LOL

og ja - charlotte fik sit ønske opfyldt … der var sådan lidt telepati over det… jeg forudså at jeg ville få en PB -LOL

men tak fordi i allesammen har givet jeres mening til kende… jeg vil helt sikkert tage det hele med i mine overvejelser…

for i har allesammen ret i alle jeres argumenter på hver jeres måde…

jeg skal bare lige finde ud af hvad der vil gøre min mave mest glad…

for jeg må blankt indrømme - jeg er bare så glad for mit nye navn -love-forelsket

Hvis du ikke føler at du har noget specielt forhold til navnet Miss T mere, og at du er super glad for dit nye navn, ser jeg ingen grund til hvorfor du ikke skulle skifte.
Nu er Miss T jo ikke dit navn, og hvis du underskriver dig Regitze/Gitze så ved de fleste vel også hvem du er.

Også står der jo også HA teknisk nørd og V8 mund, kan det være andre end dig? :stuck_out_tongue:

[quote=Miss T;78226]hehe - vi har allerede en Birthe :slight_smile: så den er optaget -LOL

og ja - charlotte fik sit ønske opfyldt … der var sådan lidt telepati over det… jeg forudså at jeg ville få en PB -LOL

men tak fordi i allesammen har givet jeres mening til kende… jeg vil helt sikkert tage det hele med i mine overvejelser…

for i har allesammen ret i alle jeres argumenter på hver jeres måde…

jeg skal bare lige finde ud af hvad der vil gøre min mave mest glad…

for jeg må blankt indrømme - jeg er bare så glad for mit nye navn -love-forelsket[/quote]

Kære Gitze…

Det ved du allerede -forelsket
Husk…jeg er næsten synsk.

For… jeg er en halv væmmelig heks.-tihi
Kærligst
Mona