nej christina det passer ikke - du kan slet ikke lide stiletter overhovedet s men ok- så kommer du jo også op i et fornuftigt luftlag
Tror de er custom made Jeg googlede “Bridal converse shoes” og der var de blandt mange andre
[QUOTE=Pernille DL;1024186]Jeg har meget svært ved at finde sko, da min fod er smal og vristen lav. Jeg bruger en str. 38-40 alt efter mærke. Jeg går primært i flade sko, gerne Salomon og Ecco (hvis de ikke bliver for brede…). Indtil for nylig havde jeg en rigtig god veninde, som arbejdede som elev i en skohandel (hun er nu blevet udlært), og hun kunne skaffe skønne sko/støvler rigtig billigt
Jeg har ikke særlig mange sko, kun 1 par pæne (Gabor), 1 par sandaler (Ecco), 1 par trave/trekkingsko, som burde pensioneres… (Salomon) og 1 par vinterstøvler (Ecco).
Mine skønne vinterstøvler:
[/QUOTE]
De støvler er niiiice Jeg elsker brun læder
(og sjovt nok minder de en smule om mine vinterstøvler - dem kunne man dog desværre kun få i sort)
Sjovt emne
Jeg har det som Ann R (havde det): Helst omkring 5 cm hæl, ingen stilet eller kile.
Den, Galath viser, er lige min stil
Når det gælder mærker, synes jeg Rieker er meget behagelig (men pt. har jeg kun et enkelt par, der er næsten slidt op).
Støvletter og pumps er det foretrukne, og selvfølgelig sandaler og slingbacks om sommeren, og så har jeg knælange støvler (pt. fra Vagabond) om vinteren.
Men jeg er også vild med fornuftigt/funktionelt fodtøj som mine trekkingsandaler (fra Teva), mine trekkingvinterstøvler (har aldrig frosset om tæerne siden jeg opdagede den type støvler) - og mine lækre uldfilt-sutsko fra Glerup.
Der er mange, der siger, de ikke kan bruge ballerinaer - det gælder også mig. Gad vide om de overhovedet er designet til fødder?
Nå ja, jeg bruger som regel str. 39.
Mht ballerinaer syns jeg det er lidt sjovt… I en Australsk kæde der minder om H&M købte jeg i 2009 en stak ballerinaer som bare var så dejlige at gå i, selv med mine problemfødder… Her i Danmark har jeg ikke fundet et eneste par som sidder godt…
Jeg hader at købe sko, for jeg har nogle ret belastende fødder der får vabler bare jeg overveje at tænke på at se på en sko.
Til hverdag går jeg i flade sko/støvler. Til fest enten stiletter eller ballarinaer. Festsko må ikke være for dyre (køber dem oftest i H&M eller supermakeder) for de bliver jo alligevel ikke brugt så tit. Hverdagssko må gerne være dyre, hvis de altså sidder godt (men det er der så næsten aldrig nogle der gør). Mine yndlingsskomærker til hverdagssko er Luze (fra Zjoos) og Reebok (hvis det skal være “kondisko”).
Jeg bruger i øvrigt str. 37-38.
Jeg synes problemet er, at man skal spænde i foden for at få dem til at følge med. Hvis man finder nogen med ankelrem, f.eks, så går det fint
Jeg har lige købt nogle i HM. Og nogle meter silkebånd. Planlægger at sy båndet fast i bagkappen og sno det om ankelen. Det burde gør det
Jeg ELSKER høje hæle - Og det er minimum 11 cm vi snakker her :høhø: Jeg har dog kun så høje sko på når jeg ikke skal ud med Mike, for ellers er jeg ca 10 cm højere end Mike.
Har ingen højhælede sko, der er et bestemt mærke.
Til gengæld er alle mine flade sko mærkevare - Lacoste især.
Til dagligt går jeg dog i flade sko, men hvis jeg skal ud og gå langt tager jeg sko på med gerne en mellem-høj hæl.
Elsker ballarinaer og der behøver ikke være nogen strop, der fastholder foden, men det skal jeg have ved højhæle ellers svupper min fod op.
Jeg får SÅ ondt i hælene af at gå i for flade sko i længere tid ad gangen.
Mine ynglingsmærker er dog Manolo Blahnik, Jimmy Cho, Lacoste
Kan nogle af jer ikke huske de “kinasko” man kunne få for mange år siden?? De var lidt ala ballerina, men i sort velour og med en lille rem og blikspænde på siden De var gode og egentligt meget søde
Ja… Tullesko! Men de kræver en blød sål indeni. Jeg og andre gik i sin tid på jobbet i dem. Det gav smadrede fødder på stribe. Tynde plastsåler på betongulve i 8 timer = av!
http://www.denkinesiskebutik.dk/?page_id=24
Ja dem husker jeg Jeg havde dem også i olivengrønne og vinrøde og mørkelillae.
Men sølvspændet gled altid ud så jeg hele tiden skulle gå og stramme dem
Dem købte jeg i læssevis til 5 euro i Østrig hver sommer.
Nårh ja, jeg bruger str. 38-39
Hvis man har et par tusind dollars til overs og gerne vil have et par sjove sko, så se her
De kinasko havde jeg i sort, jeg elskede dem.
De her er lige kommet ind af døren idag… spændende om jeg kan passe dem. Udsalg… I really like
Som barn havde jeg altid kinasko som “fin sko”. Jeg var dødmisundelig på mine veninders laksko.
HA dem har jeg også fået til denne vinter de er fantastiske! eneste minus - jeg kommer nemt til at gå på ydersiden af højre fod, når ryggen driller og så gnaver de frygteligt på hælen
Går jeg ikke i de støvler, så går mest bare i mine aller yndlingssko over dem alle:
Adidas Handball Special
Det startede med at være mine træningssko fordi der er tynd sål og ingen støvabsorbering = fuld kraftoverførsel fra ben til romaskine
De slidte træningssko blev så til staldsko på rideskolen og lige pludselig så havde jeg 5 forskellige par til forskellige formål, jeg gik i dem ALTID!
Det er STADIG mine absolut yndlingssko - skulle jeg vælge ET par sko jeg måtte tage med mig i himlen, så blev det dem
eneste minus - det er samme sted i mønsteret i sålen de bliver “tyndslidt” og efter 4 års brug trækker der vand ind gennem sålen, hvis man går for længe ude på vådt underlag
Jeg HAR eget en del høje hæle, pæne støvler osv. - men ryggen vil ikke længere tillade mig det og så må jeg indrømme at tiden hvor jeg gik så meget i byen, med så høje fyre at jeg ikke så latterlig høj ud ift. alle andre, ja de tider er bare ovre nu… så jeg har to-tre par “pæne” flade sko/sandaler jeg kan bruge i byen, som jeg kan holde til at gå i også
synes bare det er “svært” at finde str. 42 i pæne sko, som ikke samtidig bliver voldsomme :S så derfor har jeg aldrig brudt mig om at købe sko faktisk
[QUOTE=Ann R;1024243]Ja… Tullesko! Men de kræver en blød sål indeni. Jeg og andre gik i sin tid på jobbet i dem. Det gav smadrede fødder på stribe. Tynde plastsåler på betongulve i 8 timer = av!
[/QUOTE]
Jaaaaaa Det er nemlig dem
De var/er virkelig søde
Jeg kunne sagtens finde på at købe et par igen
Er der egentlig nogen “eksperter” her, der ved hvad man kan gøre for at ændre på ens gå-stil? :? Jeg går på ydersiden af fødderne - og det misformer virkelig skoene, og det er mega hårdt på knæene
Men er der såler eller øvelser man kan købe/gøre?
[QUOTE=Vipstøsen;1024251]De her er lige kommet ind af døren idag… spændende om jeg kan passe dem. Udsalg… I really like
[/QUOTE]
Hvor er den flot, hvor er den købt :?
[QUOTE=Missis F;1024246]Hvis man har et par tusind dollars til overs og gerne vil have et par sjove sko, så se her
http://kobilevidesign.com/index.php/footwear.html[/QUOTE]
Det er nogle sjove nogen indimellem
Tak Pia
www.zalando.dk, her er et link http://www.zalando.dk/dune-millions-ballerinasko-sort-du511a01e-802.html