Skøre anfald på sære tidspunkter

Så gik jeg igen tidligt i seng med det formål at komme tidligt op - og gerne udhvilet.:kryds:
Ha! :prut:
Næh nej da, flere, der bor tæt på (underbos nabo, måske), skulle op kl 5-6 stykker, og selv om de hensynsfuldt kun lige tænder kort for vandhanen, hvem er så vågen - halvvågen og søvntrængende :S
Hm. God bog klar. Kattene spinder ved min side.
Sågar et nok så latterligt ‘bip-spil’, som jeg har nydt i mange omgange (sidst fandt jeg 99 af 100 af de der “flippin’ red tomato beans”!).
Hm, en kop varmt måske - ud i køkkenet, der sejler, som så meget andet, når man har haft virus siden før jul.
Og så kom ånden over mig! Alt det, der slet ikke skal stå og fylde på mit køkkenbord, men ind i skabet - ud af huset - noget! Blev flyttet frem, sorteret, grupperet.
Så nu kan jeg slet ikke komme til derude.
Suk. Jeg ejer ikke husmor-gener overhovedet. :thumbdown:
Og der skal altså være til at komme frem, hvis man vil have venner på besøg og traktere med noget nemt. :thumbup:
Jeg sætter min lid til vinterferien.
Får I andre også sære anfald på ukristelige tidspunkter?

[quote=MiSi;102484]
Får I andre også sære anfald på ukristelige tidspunkter?[/quote]

Jada … engang imellem får jeg den underlige idé, at lade vækkeuret vække mig I WEEKENDEN -what … men heldigvis lykkes det mig som regel, at sove fra den larm :rock:

Jeg ville gerne sige ja, men næ, jeg nyder bare når jeg får lov at sove for kattene. Her er det dem der står for de skøre anfald på sære tidspunkter. -høhø

Een undtagelse har jeg dog fanget migselv i nogle gange: Når det sner sætter jeg mig op midt om natten inde i min stue med slukket lys, og kigger ud over tagene. Det elsker jeg. -engel

Hvis jeg en sjælen gang bliver vækket af noget vender jeg mig bare om og sover videre. Jeg gider ikke engang at tjekke hvad det var der vækkede mig. Jeg var også en af dem der sov fra jordskælvet.

Jeg står aldrig op og gør noget midt om natten - tror jeg har nået den alder, hvor jeg sover igennem :smiley:

Mine sære indfald plejer at være skyld i at jeg kommer aaaaalt for sent i seng - og ikke for tidligt op :tihi:

Og det er altså en smule belastende nu hvor jeg rent faktisk skal op om morgenen i hverdagene for at komme på arbejde.

Mine sære indfald inkluderer også pludselige rengøringsflip, lyst til at arrangere dvd-film eller bøger på hylder, en pludselig idé til noget jeg er nødt til at skrive med det samme - og noget man har glemt som man enten er nødt til at løse med det samme eller gøre med det samme.

Derudover er jeg begyndt at skulle op og tisse hver morgen omkring klokken 5 - det er ikke et skørt indfald, men det er skiiiiide irriterende når man ligger og sover så godt under en dejlig varm dyne…:ups:

Nemlig… til gengæld går jeg senere og senere i seng :S og har efterhånden et meget lille søvnbehov (ca 6 timer) - noget de færreste kan forstå…

Da jeg var helt ung var det mit søvnbehov - 5 til 6 timer max var nok.

Jeg har så taget revance senere i livet :tihi:

Rart at høre det ikke kun er mig der mangler det der husmor-gen!
Møg-irriterende når man ska ha gæster - specielt hvis det er fremmede - venner og familie kender jo os og vores rod!
Jeg er dog rigtig god til at rydde op når jeg burde lave noget andet - såsom at sove…