Skøre Fizban

Hmm nu er Smaug og Fizban blevet så gode venner at Fizban prøver at finde dievorterne hos Smaug og ligger så og sutter på en tot pels… Jeg tror ikke at det er gået op for den fjollede killing at 1. Smaug er en gut 2. Der kommer altså ikke mælk i armhulen på en kat :dokdok:

//youtu.be/x8GvbKBu61k

Fjollet eller ej, de er stadig superdejlige sammen :lovelove:

:tihi: Han er altså skøn :slight_smile:

Ægte burmeserhygge :hjerte::hjerte::hjerte:

Som jeg skrev til dig på FB, så skal Smaug nok sige fra hvis han en dag synes, det er irriterende. Foreløbig ser han dog ud til at synes, at det er da helt naturligt :smiley:

Nøj hvor er de bare søde sammen.:wehuu::wehuu::wehuu: Smaug er meget tålmodig:D

Mange tak for jeres søde kommentarer :slight_smile: De er bare supersøde sammen de to og jeg kunne tage billeder og skyde videoer af dem konstant :stuck_out_tongue:

Og Smaug finder sig bare i det, den søde dreng :hjerte:

Hehe ja og nogle gange vasker han Fizban samtidig med :slight_smile:

:hjertekat::hjertekat::hjertekat::hjertekat:

Det er da bare det kæreste jeg har set - herligt, som de begge 2 nyder det :hjerte:

(Skønt navn Fizban…det ligger godt i munden…)

Han er pre teenager af firser oprindelse - fra dengang de unge gik og lavede sugemærker på hinanden :klapper:

Uagtet dette er de bare skønne begge to, og især Smaug - sikken en tålmodighed grænsende til kærlighed han udviser og har udvist, med den lille nye trold.

Mvh
Yvonne

Tossede killing, tænker Smaug nok - men de ser ud til at hygge sig gevaldigt sammen. :slight_smile:

Åh gud, hvor er det kært! :hjerte:

Der bliver da varmet noget næse der :slight_smile:

Tak for jeres kommentarer :slight_smile:

Ja jeg skal nok lige tænke lidt mere over navnet men indtil videre er det altså Fizban der er løbet med sejren. Desuden virker han også lettere lalleglad og lægger selv op til ballade ligesom karateren i DragonLance :slight_smile:

Det er absolut herligt at se hvordan de er sammen de to. Man kan specielt se når de leger at Smaug er i gang med at lære Fizban hvordan man skal hoppe efter legetøjet og samtidig lande på benene. Desuden fik Fizban også lige et slag over nakken da han kravlede op af sofaen i stedet for at hoppe op (det ved Smaug godt at man ikke må :tihi: ) Så det er godt nok herligt med de to og hvor er jeg dog glad for den beslutning med endnu en kat.