Skørping billeder :) og lidt fra da vi kom hjem også

Ja fik da taget lidt billeder i Skørping - synes I skal se nogle af dem :slight_smile:

Skønne Diego

og Diegos fine bur

Henriettes dejlige dreng

Yasha lørdag

og hans bur med hans fiiiine kokarde (der naturligvis blev købt så den matchede:ups:)

Unni søndag i hendes nye nullerputseng

Buret søndag - Unni tjekker om Yasha stadig er omme på den anden side af tremmerne :tihi:

Det nærmest lyste ud af øjnene på den trætte pige søndag eftermiddag
“Nu vil jeg gerne hjæææææm!”

Yasha kravlede til køjs på hans hylde med det samme han kom hjem søndag - det er godt nok længe siden, han har brugt den :uha:

men den nye nullerput vandt også indpas i går og i dag - han tager sig nogle seriøse lure i den seng :tihi: men den passer også bare perfekt ind i hullet i reolen :thumbup:

Dejlige billeder af de smukke katte :love2::love2::love2::love2:

Sikke nogle dejlige misser :hjerte::hjerte::hjerte:
Og flotte bure :slight_smile:

Flotte billeder af flotte katte. :slight_smile:

Skønne billeder af smukke katte :love2:

Skønne misser og fine bure. God idé at bruge sådan en IKEA fleece ting til top, den idé hugger jeg lige! :smiley:

hehe det var mest fordi jeg godt lige ville have tjekket OM kræene nu kunne bruge grønt bur i stedet for Yashas tidligere blå…
så dappede ud i Ikea og købte to grønne tæpper at teste med og brugte så de gamle hvide sidestykker - så fik jo nærmest et helt nyt bursæt for 38,- :smiley:

uh Tak for kigget Pia, glæder mig til og nusse Unni igen, når vi engang skal ud og se på kineser ss

Tak for kigget af de skønne katte - ikke mindst Diego er jo gået rent ind her ved Linea, som nu kaldes løvemissen ;-))

MVH
Gitte

Dejligt med et kig på udstillingen, til os som ikke kunne komme :slight_smile:

Ih, Diego billeder :smiley:

Og sikken nogle dejlige nogle af Unni… :hjerte:

Skønne missere! Ham Henriettes dreng, hvad er han for én, ihh han er suuuuper lækker!

Han er en lækker creme Europé :slight_smile: