Skørping udstillingen den 3. og 4. september - nu åben for tilmelding!

Der er åbnet for tilmelding til udstillingen i Skørping!
Der kan tilmeldes online på www.jyrakudstilling.dk.
Sidste frist for tilmelding er 19. august 2011 kl. 20,00 - ingen undtagelser!
Lørdag præmieres Felis Danicas topkatte.

Hal: Skørping Idrætscenter, Himmerlandsvej 63, 9520 Skørping.

Dommere:
Jette-Eva Madsen, DK - II
Steven Jones, N - II, III
Dr. Alexander Platz, D - II
Inge Nord, DK - I
Martti Peltonen, S - II, III, IV
Eiwor Andersson, S - All round
Hanne Sofie Sneum, DK - All round

Parallelbedømmelse: Marc Crastucci

Dommerelever:
Britta Busse, D - III, IV
Bobby Funk, D - I, II

Vel mødt i Skørping :slight_smile:
VH
Susanne

Hva med overnatningsmuligheder?

De der JYRAK’ere, de er så seje.
De er dårligt kommet hjem fra den ene udstilling, før de er klar med den næste.

Hvis bare camperen dog var ledig, så kom vi drønende til Skørping…

Jamen så må jeg jo hellere gå ind og tilmelde det snigende ryatæppe

Desværre har vi ikke kunnet lave show hotel denne gang, da Comwell ikke vil se dyr indenfor sine døre (ØV!) - og Rold Storkro kunne kun finde ud af at lave lørdag til søndags overnatninger!! (Har faktisk aldrig danset med noget så tungt i mit liv, opgav simpelthen til sidst!!) Så vi trækker til Aalborg ca. 15 km. længere oppe ad m,otorvejen, hvor jeg kan anbefale enten Zleep Hotel som har udmærkede værelser til en utroligt lav pris, hvis man booker og betaler mere end 40 dage i forvejen (bruger vi som dommerhotel denne gang) Det er hverken flashy eller fint, men rent og relativt nyt; har tv og trådløst internet og eget bad/toilet - og så behøver man vel ikke så meget mere :slight_smile: Der er også Scandic Hotel ganske tæt på - begge ligger lige ved motorvejsafkørslen, og iøvrigt ganske tæt på Gigantium hvis man lige skal checke det ud inden WS 2013 :slight_smile:
Jeg arbejder stadig på noget spisning om aftenen, som alle som sædvanligt er velkomne til at deltage i, skal nok give et praj, når det er på plads.
VH
Susanne

Og jeg har fluks tilmeldt mit - forhåbentligt udvoksede - ryatæppe, så jeg kommer begge dage med

DK GIP Pitho Crookshanks “Junior”, MCO grp. III, kl. 4

Og nej…jeg har overhovedet og så slet ikke udstillingsabstinenser allerede nu :fløjte:

Sådan, så er der tilmeldt.

Micharlo’s Don Juan, MCO gr. V, kl. 4 - aka Diego - aka Det Snigende Ryatæppe :høhø:

[QUOTE=Gizzemissen;621470]Og jeg har fluks tilmeldt mit - forhåbentligt udvoksede - ryatæppe, så jeg kommer begge dage med

DK GIP Pitho Crookshanks “Junior”, MCO grp. III, kl. 4

Og nej…jeg har overhovedet og så slet ikke udstillingsabstinenser allerede nu :fløjte:[/QUOTE]

Ihh altså, nu bliver jeg jo nød til at gå ud i bilen og hente min kalender og se om jeg også kan komme!
Vil så gerne hilse på junior igen

[QUOTE=Henriette;621473]Ihh altså, nu bliver jeg jo nød til at gå ud i bilen og hente min kalender og se om jeg også kan komme!
Vil så gerne hilse på junior igen[/QUOTE]

Altså…hvis kalenderen ikke vil makke ret, så ved du da hvor vi bor. Junior er også så meget mere snakkesalig på hjemmebane end på udstillinger :wink:

[QUOTE=Eife;621471]Sådan, så er der tilmeldt.

Micharlo’s Don Juan, MCO gr. V, kl. 4 - aka Diego - aka Det Snigende Ryatæppe :høhø:[/QUOTE]

Synes altså det er lidt sjovt at du også har et Snigende Ryatæppe…herhjemme går det til dagligt under navnet Niggi :tihi:

Kan se jeg skal arbejde søndag fra 11-1530, men vil lige se om der ikke er en venlig sjæl der vil arbejde… Alle elsker søndags vagter :stuck_out_tongue: og vil altså afsted begge dage

Hehe, det skal du takke Kira for - det er hende der har døbt ham det :tihi: Al den pels du ved…

Kunne godt tænke mig en udstilling snart, men bare ærgerligt med dommerudvalget… Er det muligt at fravælge en dommer??

Nej, ikke med 100% garanti. Dommerønsker forsøges imødekommet, og man har lov at skrive “ikke gerne en-eller-anden” - og hvis det er muligt, så tildeles katten en anden - men idet puslespillet hænger nøje sammen med antallet af katte i de forskellige kategorier, kan man ikke med sikkerhed på forhånd tildele dommere. Du er velkommen til at sende mig en PB om det :slight_smile:
VH
Susanne

jeg bliver altså desværre nødt til at vente med at tilmelde til jeg har katten hjemme…henter på søndag…damn jyrak er hurtigt ude denne gang…men jeg glæder mig vildt, håber jeg kan tuske mig til en gratis overnatning hos venner i nærheden

hvis du kommer begge dage, så har jeg en ekstra seng her i Aalborg du kan låne, hvis du gerne vil være fri for at køre frem og tilbage :slight_smile: (mine kræ ryger bare på soveværelset i mens :stuck_out_tongue: )

Nå jeg har jo allerede bestemt mig for, hvem der skalt tilmeldes hvornår:

Lørdag kommer jeg med :
DK Steenbergs Russian Yasha

Søndag kommer jeg med
DK Steenbergs Russian Yasha
OG Unni :slight_smile:

og ja - det er meget med vilje, at jeg ikke har Unni med om lørdagen :slight_smile:

Jeg burde jo støve Max af når nu han er topkat, men han er simpelthen så tynd at se på :frowning: Han bliver godt nok chippet på fredag, men jeg ved ikke om han kan nå at komme i kondition på 5 uger :S

Og der er jo tisse langt op :frowning: En stille bøn om at topkatteshowet bliver holdt lidt mere centralt næste år, f.eks er det en del nemmere for os Kjøwenhaunere at komme til Haderslev. Ikke fordi jeg forventer at have en topkat næste år, men det er der vel stadig nogle Sjællændere der vil have…

Jeg ved ikke, hvem der står for den slags - men burde udstillingen ikke plottes ind i Kattegales kalender?

Øv - jeg kan ikke komme denne gang :ked::ked:

For der sidder jeg nemlig nede i Egypten og hygger mig :rock: