Skovbasser 9 uger gamle ;)

H-kuldet blev 9 uger i fredags:hjerte::hjerte::hjerte:

Syntes jo selv de er ret lækre…

Herbie savner stadig en ny familie, til at overforkæle ham !! :hjerte::hjerte::hjerte:

Hello Kitty:hjerte::

Harry Potter, KÆMPE killingen som vejer 1665 gram her til morgen:hjerte::

Haffelaf :hjerte::

Honey Pot:hjerte::

De er skønne Lene, men Kitty er stadig min favorit :lovelove:

Tak Annie, hun er osse bare SÅ lækker, og hun skal bo hos en veninde, så mon ikke vi en dag ser hende på en udstilling ??? :wink:

Man kan jo altid håbe :slight_smile: Og så skal vi jo konkurrere :wink:

Jeg har ingen favorit - for de er simpelthen aldeles vidunderlige allesammen

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer: :love2::love2::love2::love2::love2:

De er virkelig dejlige allesammen :wehuu:

Herbie er bare skøøøøn og jeg ville ønske, jeg måtte få en lille misling mere, men kæresten har desværre sagt stop for nu :wink:
Håber du finder ham et super dejligt hjem snart :wink:

Tak Rikke, han er virkelig vidunderlig og så kær og sød…

vandt jeg i lotte, købte jeg en stor land-ejendom, indhegnede den store have som selvfølgelig fulgte med, og købte alle dine dejlige katte og tog dem med mig :slight_smile: - NÅ, det var vidst drømmetænkning

GRIN Du skal være velkommen, dog er det kun Herbie som er til salg, de andre katte blir her :wink:

mine følelser siger JA. Min pengepung, omgivelserne omkring mig som består af to katte i forvejen og en mand siger nej :slight_smile:
OH jeg må vidst hurtigt komme ud herfra, inden han bliver købt af mig… . . . . kan, kan ikke, kan, kan ikke…

Er solgt til Herbie, men kan ikke, hvor meget jeg end gerne ville :surrender1:

Ja, de er godt nok blevet store og smukke. :hjerte:
Og Herbie har stadig det der lidt underfundige udtryk. Han er bare skøn - ham skal der nok også komme en heldig ny ejer til. :slight_smile:

Nej, hvor er de bare for dejlige! :hjerte:

Hvordan sælger man sådan nogle bamser, når man først har fået dem inden for døren? :smelter:

GRIN, ja det er jo lige det…men med 12 katte i hytten så er det liiige lidt mange…men dejlige er de sku og jeg vil savne hver og en :slight_smile:

Djamilla har fået en lille extra logerende… :wink:

De er bare så søde Lene :slight_smile:

:hjerte:Hvor er det godt det sidste billede :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Årw! :hjerte:

ajj hvor et smukt kuld… skønne farver!!