Unni har nu fået fast liggeplads på skrivebordet igen - hendes yndlings bredformat tv med yndlingskanalen “Hamster-babyer” er nemlig kommet igen i “full HD” (aka nypudset akvarie:tihi:)
Yasha tilkæmpede sig også lidt opmærksomhed ved at stikke snotten helt op i objektivet :høhø:
men han er jo også ret fin der på hans kontorstol med lammeskind (jeg låner det jo bare en gang i mellem)
Faktisk er det nye gamle tv så godt nu hvor det er blevet “full HD”, at de ligger og ser lidt tv sammen
og så snakker vi ikke om, at jeg faktisk savnede det akvarie med hamster i på skrivebordet også
det gør lektiearbejdet lidt sjovere med både hamstere og katte som selskab
Kan I ikke fortælle vores mor vi også vil have vores eget tv…
hmf ham far sidder altid og ser på nogen der render efter en bold… og han siger vi ikke må fange menneskene på skærmen…
Men … stresser det ikke hamstrene? Jeg ved i al tald at rotterne absolut ikke kan li’ når Ib eller Stevie er inde på Alex’ værelse og kigge på dem uanset at rotterne er velbeskyttede i deres bure…
Næh hvor hyggeligt - der er nu intet så dejligt, som når ens yndlingsserier genudsendes, selv for 10. gang
Og pudsigt så stor forskel der er på underholdningsværdien. I sin tid havde jeg et par småhamstre stående inde hos Helios, ikke-fritgående fertil han. Han var fuldstændigt uinteresseret, selv når de var ude og løbe rundt i hjulet ikke så meget som drejede han et øre for at lytte! Meeen så var der så meget mere opmærksomhed fra nogle af veninderne, når de kunne komme ind mens han er ude dagtimerne
VH
Susanne
Men … stresser det ikke hamstrene? Jeg ved i al tald at rotterne absolut ikke kan li’ når Ib eller Stevie er inde på Alex’ værelse og kigge på dem uanset at rotterne er velbeskyttede i deres bure…[/QUOTE]
Jeg tror faktisk kun, at hamsterne kan se skyggen/omridset af Unni, når hun forsøger at slå baglæns kolbøtte ind gennem glasset! :høhø:
tror det glas tager det meste af deres “syn” ud til omverdenen - de virker i hvert fald TOTALT ligeglade
Unni har efterhånden affundet sig med, at hun ikke kan komme til rotterne - de står så hun ikke kan komme op på burene - det har jeg simpelthen ikke nerver til, af hensyn til katten! :S Hunrotterne forsvarer nemlig deres bur med tænder og klør over for kattene ! :S Men hun kan (når jeg glemmer at skubbe madkassen helt ind under burene) godt lige nå op og snuse til drengene, hvor kun den mindste har det sjovt med, at dutter næse med Unni
begge katte er mere og mere afslappet med rotterne - de ser det som tv tror jeg Yasha er jo konsekvent bange for alle gnavere, som ikke er pakket væk bag plast eller glas, og Unni har nok fået et nap eller to i næsen, uden jeg lige har set det, og lært af det… de forsøger sig i hvert fald ikke rigtig længere på, at komme til dem…
Ih hvor er hele familien yndig. Og hvem mon der egentlig kigger mest på hvem ?
Lige nu er Kitty med oppe ved Linea og hun elsker da og få lov at låne Delles hamsterTV, ingen tvivl om det. Hamsterne virker slet ikke stressede, især den lille kniser pige kan få langtid til og gå med at studere misserne udenfor og forsøger gerne at kravler op af ruden hvis de ligger helt op af det.
men på dette billede:
kan I jo se, at der er Cosma Snackies ved lampen (i det grønne paprør) Det må være deres slik De er i hvert fald helt syge efter dem
Hehe, herlige billeder…
Jeg oplevede heller ikke mine hamstere stresse over Mea, dengang jeg havde begge dele… Mea var så også temmelig uinteresseret i dem, trods at hun ellers fangede mus udenfor
nøøøøj hvor er det fine billeder hvor de dog råhygger. Sådan et akvarie er også en spændende ting :høhø: Jeg havde selv tænkt mig at anskaffe mig sådan et akvarie på et tidspunkt.
[QUOTE=PiaB;768397]der er ikke plads til en slikskål :klapper: De to rører faktisk ved hinanden, som de ligger der :klap:
Unni lagde sig helt frivilligt op af Yashas forpoter - og han blev liggende [/QUOTE]
Det er bare så stort, når man får lov at opleve den slags øjeblikke.