Skriveteknik

Altså søde brugere…
Kan I ikke skrive lidt langsommere, jeg kan ikke følge med
Bedst som jeg når at læse en tråd, og får besvaret, har I startet 5-6 nye op.
I kan godt se, at sådan går regnskabet aldrig op
Jeg har for længest opgivet at ønske alle velkommen, så nåede jeg nemlig aldrig andet, så dem jeg ikke har ønsket velkommen, får det lige her…

Så igen… Skriv lige lidt langsommere -storrespekt

Pjat med dig …Nu tar’ du dig lidt sammen og viser at quinder kan ‘multi taske’ :-))

Normalt kan jeg også gøre mange ting på én gang -toshy
Det må være solen der tager pippet fra mig -thumbs

Jeg syntes også der skal være et bestemt tidpunkt hvor alle slukker og går i seng -sover . Bedst som jeg lige har tjekket alle og skrevet i nogle indlæg så jeg er lige med søndag aften så er det DYBT DYBT -what uoverskueligt så mange nye tråde og indlæg der er kommet mandag formiddag -what -uh JEG KAN ALTSÅ IKKE FØLGE MED -help

-kat4 -pote -pote -pote -pote

jamen , er det så ikke bare at tage natten til hjælp osse -høhø

Ind i skyggen med sig så GG

Det ville jeg skam også gerne men jeg skal jo også sove. Kom endda til at side en time for meget i går aftes HMMMMMM -kat4

Åhhrr pjat… vi sover nå vi er gamle… eller på søndag når vi kommer hjem fra weekendens knævrerier!!! GGG

Århh ja jeg havde ikke lige tænkt over at jeg kan gæmme søvnen til senere den må jeg huske [smilie=hate-tunz.gif] party i nat.

Hvor var det dejeligt at læse dit svar, dejligt at se jeg ikke er den eneste, skal vi ikke lave en afstemning for hvor mange svar/indlæg hvert bruger må lave inden kl 22.00 -thumbs -muhaha

-høhø
Altså Annette, jeg er gammel… sådan føles det ialt fald lige nu -øøøvvvs

Det er jo det jeg gør, kan du ikke se det på klokken -gimiggimig

-høhø
Altså Annette, jeg er gammel… sådan føles det ialt fald lige nu -øøøvvvs[/quote]

Haha så må du ha et powenap med misserne GG

-høhø
Altså Annette, jeg er gammel… sådan føles det ialt fald lige nu -øøøvvvs[/quote]

Haha så må du ha et powenap med misserne GG[/quote:2nn3hds6]

Jeps, en go’ gammeldaws morfar… hvorfor hedder det egentlig ikke mormor ? -venter
Vejret er også fint idag til at tage en slapper ude, her er der nemlig skiftevis sol on/off, og så vinder det lidt idag -waytohot

Solen er ikke rigtig fremme her.
Der er lunt, men alligevel noget køligere end der har været, de lover jo også regn i morgen… nu må vi se :slight_smile:

Glæder mig til en lille smule regn… vi er lige flyttet i rækkehus og på 1. salen er der skråvinduer. Både manden og jeg elsker lyden af regnen på skråvinduerne :slight_smile:

Sådan har jeg det også når vi er på camping, intet kan måle sig med lyden der pisker ned i stænger og lander på campingvognens tag, og at sidde i teltet og tage et slag kort, imens regnen pisker ned er så hyggeligt… altså en enkelt dag iblandt

Havens blomster trænger sørme også til noget vand nu. Desværre er min græsplæne død, idet den blev angræbet af gåsebiller, der æder græsrødderne -ked

Æv for søren da også.
Min græsplæne er også halvvissen så en enkelt dags regn vil ikke være dårligt.

Vi har ligget på camping fra jeg var spæd og jeg ELSKER det bare.
Det er simpelthen så hyggeligt… regnens buldren det er bare noget HELT specielt!

Elsker også tordenvejr!!! Det gjorde min mor til noget hyggeligt! Al el blev slået fra, stearinlys blev tændt og spillene fundet frem - skøøønt!!

Samme her, for mig er det indbegrebet af HYGGE

Problemet med camping for mig er, at jeg ikke følger jeg har ferie, hvis jeg skal lave mad, rede senge og gøre rent -høhø
Og i telt, der kommer jo kryb -what

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Ja krybene kan man næsten ikke undgå… heldigvis lå vi i campingvogn.
Da jeg så blev teenager fik jeg telt udenfor, lækkert, men man skal dælme have insektnettet lukket ALTID GGG