Skrøne eller er det sandt?

det gør min pige også,men tror det er opstået ved,netop som mange siger,at de ikek er helt så hurtige og fremme i skoene,som andre racer er,så de kan virke lidt mere sløvei optrækket end de egentligt er,min pige hun henter bold til mig når jeg kaster den,og kommer og aflevere den igen,det syntes jeg er skægt :slight_smile: :slight_smile:

Kan man så sige, at en exotic er klogere end end perser? gg

Uha… Jeg har nu også oplevet persere der bare sidder og glor ind i ting med et tomt blik… for mig virker de som aliens :smiley:

Meen… Vores coon blanding Milo er i hvert fald ikke den skarpeste kniv i skuffen, nogle gange er han dum som en dør, men dejlig er han jo stadig. Nogle gange savner jeg en meget intelligent mis, men synes bare ikke de korthårede siamesere og abyer er ligeså dejlige at ligge og putte med :smiley:

det gør min pige også,men tror det er opstået ved,netop som mange siger,at de ikek er helt så hurtige og fremme i skoene,som andre racer er,så de kan virke lidt mere sløvei optrækket end de egentligt er,min pige hun henter bold til mig når jeg kaster den,og kommer og aflevere den igen,det syntes jeg er skægt :slight_smile: :)[/quote]

Jeg syntes jo netop ikke, at de ikke er hurtige osv., men det kan jo være fordi, de efterligner mine andre racer - jeg ved det ikke, men jeg opfatter dem som ligeværdige og lige kvikke [bigloony]

Så skal I da lige høre hvor dumme mine Somali er.
Hvis de møder hinanden ude i haven ved en busk eller andet, så hvæser de af hinanden og den ene skynder sig op på terassen. Når de så mødes der, så siger de hej hej, er det dig -rulleøjne
Så kan den ene sidde i havedøren og kigge på den anden i løbegården, og der tror de heller ikke de kender hinanden, og kan være helt oppe og køre. Når jeg så henter den ene og sætter ham ned i hovedet på den anden, så de kan snuse til hinanden, så er det også hej hej, hvad søren er det dig. Og så kan de stille sig sammen i havedøren og kigge ud i løbegården efter den grimmer kat der var derude for lidt siden -rulleøjne
Og de har også været i klammeri i løbegården over gud ved hvad og 2 min efter sidder de ved siden af hinanden og kan ikke forstå hvor ham de var oppe og slås med er blevet af, manner altså, kæft de er dumme :smiley:

Næ, en som er dum, det er min Yorkshire Terrier - han eeeeeeeelsker katte herhjemme, men møder han nogen udenfor, så skal de lige have det glatte lag.
Ydermere så gør han, hvis han ser sig selv i butiksruderne - det er s** dumt -mai men kan ikke stå for ham alligevel -forelsket

Vi kalder Charlie for Charlie Becham fordi han er vanvittig god til at driple med en bold og så har han styr på den. Jeg har forsøgt at fange det på video, men til dags dato endnu ikke lykkedes.

Alle mine kender også deres navn.

Victoria kender lyden af pillen der bliver presset ud af pakken og -mai gemmer hun sig. Hun ved også at når vi slukker lyset i stuen så er det tid til at lette måsen og få sig transporteret ind i soveværelset. Det der faktisk imponere mig mest er at hun om morgenen stopper op ud for værelset hvor tastaturet til alarmen er. Her venter hun pænt på at vi deaktivere den og så fortsætter hun ellers ind i stuen.

Nunuu kan finde ud af at når han er ude og har snor på er man nødt til at gå samme vej tilbage som man kom for ikke at få snoren viklet ind i borde og stole

loooooll,det var en god historie :smiley: :smiley: :smiley: som du siger,de er nogle skønne misstattere alle racer med hver deres charme. :slight_smile:

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

griner ,den der med pillen,kan jeg agtens genkende,såsnart den kommer frem pakningen,har man pludselig ingen hunkatte i miles omkreds,tror sku de kan lugte den gggg.sikke nogle skønne katte du har :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

-xxrotflmao -LOL

griner ,den der med pillen,kan jeg agtens genkende,såsnart den kommer frem pakningen,har man pludselig ingen hunkatte i miles omkreds,tror sku de kan lugte den gggg.sikke nogle skønne katte du har :slight_smile: :slight_smile: :)[/quote]

Takker og i lige måde

min perser kat Oliver som desværre er taget over regnbue broen nu, var den dejligeste kat man kunen dorestille sig. Vi kunne sidde lææææææneg og snakke sammen. Han kom altid når an kaldte, og var super dygtig til at spille bold. Han sov ALTID på min hovedepude, der var intet at gøre. prøvede jeg at have 2 puder, skulle han stadig ligge på miin, og gerne oven på hovedet :smiley:
Ja han kunne sidde længe og stirre ind i væggen, emn jeg vælger at tro på at ham mediteret :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Ja han kunne bruge timer på at fange kvasten i gulbrædderne, meeeeeeeeeeeen de var da også trælse :stuck_out_tongue:

Jeg syntes perseren er en af de aller bedste katte temperaments mæssigt, og jeg skal helt sikkert eje en igen en dag -thumbs

Hehe kom lige i tanke om at både Charlie og Nunuu løber rundt efter den lysplet der fremkommer når solen skinner på mit ur. De fatter bare ikke at de ikke kan fange den -høhø

OH shit…med den manke og de former jeg render rundt med…så er det godt jeg er Homo Sapiens istedet for Felis domesticus… -xxrotflmao

OH shit…med den manke og de former jeg render rundt med…så er det godt jeg er Homo Sapiens istedet for Felis domesticus… -xxrotflmao[/quote]

-xxrotflmao

Vil det sige du oplever stor forskel intilligentmæssigt på dine britter og dine abyer :?

Vil det sige du oplever stor forskel intilligentmæssigt på dine britter og dine abyer :?[/quote]

nej ikke intelligensmæssigt,men jeg oplever en forskel i hvor aktive og snakkende de er,mine britter og abyer :slight_smile: :slight_smile:

griner ,den der med pillen,kan jeg agtens genkende,såsnart den kommer frem pakningen,har man pludselig ingen hunkatte i miles omkreds,tror sku de kan lugte den gggg.sikke nogle skønne katte du har :slight_smile: :slight_smile: :)[/quote]

Takker og i lige måde[/quote]

-forelsket -forelsket -tak -tak -tak