Skurkattene 9 1/2 uge

De er efterhånden blevet store og noget så frække. De er bare ALLE vegne, er super sjove og uhyggelig aktive. Det bliver godt nok stille, når de engang rejser.

Først Freya, den sorttortie smoke pige



Så er der Frida. Hun er min medhjælper, når jeg tømmer bakker, elsker at spurte rundt i dem og lege med skovlen, så det er meget besværligt :tihi::tihi::tihi:



Så er der Bertha, den sort-hvide bicolor. Hun er sammen med de to andre piger de mest aktive killinger, jeg nogensinde har haft. Hun elsker desværre tæer. Noget jeg har meget svært ved at vænne hende af med. Og så elsker hun at sidde på skødet.



Og til sidste Prop, den eneste dreng i kuldet. Han er den mest forsigtige og en lille smule reserveret. Han er også lidt bange for alle nye ting, men glemmer det dog hurtigt igen. Men han skal have meget rolige forhold, der hvor han engang skal flytte hen.



Hvor er de dejlige, de skurkatte:hjerte::hjerte:

Lige et spørgsmål, skal deres ørekanter rundes? :høhø:

NØJ de er skønne :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Han har da knurhår i hele hovedet, den dreng :klapper:

Kæft, hvor er de skønne allesammen :inlove::inlove:

Øjj hvor er de bare såååå kære!! :smiley: :smiley:

Nej hvor er de skønne! Freya er da bare en total hjertesmelter!! :smelter:

Freya er stadig min favorit :slight_smile:

[QUOTE=Gidahmir;894985]Hvor er de dejlige, de skurkatte:hjerte::hjerte:

Lige et spørgsmål, skal deres ørekanter rundes? :høhø:[/QUOTE]

Ja klart skal ørerne rundes og øjenkanterne studses osv. Det er vel persere…Nej, de skal være netop det de er - skurkatte :p:p:p

hmmmm…måske jeg helt skulle slå mig over på skurkatte-opdræt, sikke meget tid jeg ville spare på soignering :D:D:D

De er bare helt fantastiske! Suk… :hjerte::hjerte: Freya er favorit, nej vent - Frida er… Nej, det er altså for svært… De er så skønne alle sammen!! :wehuu:

Hvor er de skønne :hjerte::inlove: De er slet ikke til at stå for :love2::hjerte:

De er bare vidunderlige, især Freya er bare for smuk

Nuuuuuuuurh, hvor er de da alt for kære! :inlove: Især hende den første…

Hvordan gik det egentlig med din overvejelser ang. et evt. udparringsprogram? :slight_smile:

Der har vi jo de små Ups’ere igen.
De er bare så skønne alle fire :hjerte: - men Frida er nok min favorit med sit balladeagtige udtryk. Hun ligner en killing, der skal følge med i alt. :smiley:

Åhhh, hvor er de dejlige :wehuu:

Uha… Jan skal bare ikke se det billede af Freya… det er lige en tortie efter hans hjerte :slight_smile: og vi skal ikke have flere piger ind af døren! De to strigler, vi har, er alt rigeligt!

Ham Prop har altså den mest perfekte lille hvide kysseplet hen over munden :hjerte:

De er muligvis skurkatte… men HVILKE skurkatte!! :inlove: :hjerte:

Hvis jeg skulle vælge så skulle det være Bertha :hjerte::hjerte::hjerte:

Ej, hvor er de da bare dejlige, alle sammen!! :hjerte: :hjerte: Jeg er helt vild med Freya og Frida. :hjerte:

Ja, jeg skal også passe på med ikke at kigge for meget på de billeder, så ville Freya pludselig flytte herhjem :tihi:

Altså…de ansigtsudtryk er bare SÅ kære! Lille Prop er klart min yndling…:hjerte: