Skurkattene 9 1/2 uge

:smelter::smelter::smelter:

Hvor er de bare dejlige og sikke nogle super billeder af dem du har taget :rock:

De kan da ikke være svære at finde hjem til :slight_smile:

Er der ikke nogen herinde der lige mangler en “longhair household pet” til udstilling i TICA :?

Hvor er de dejlige og supersøde, men det er frygtelig at se på, for jeg går og sukker efter en sød dreng så Polle ikke er alene hane i kurven herinde og ham Prop der er da bare for sød med alle de lange viltre knurhår han har i helle hovedet.:hjerte::hjerte::hjerte:
Men nej, jeg har ikke plads til flere misser nu.
Knus Elin

Øjs de er dejlige :smiley: Jeg kunne godt forelske mig i hver og en! :wehuu:

De er godt nok søde! Skidt med stamtavle og hvad har vi, for mere bedårende look skal man nu lede længe efter :slight_smile: Hende Frida der… står jeg heldigvis IKKE lige og mangler, men hvis jeg gjorde…:slight_smile:
VH
Susanne

Øj, de er altså noget af det skønneste :wehuu:

Sådan så perserne ud for 30 år siden:)

Marina

[QUOTE=Marina;895428]Sådan så perserne ud for 30 år siden:)

Marina[/QUOTE]
Ja - og det var den populæreste af alle racerne :slight_smile: Hvilket jeg godt kan forstå, det er uimodståelige :slight_smile:
VH
Susanne

Skønne lille Bertha :hjerte:
Er hun ikke den mest “perser-agtige” af dem, eller er det farven, der “snyder” øjet lidt?
Smukke-smukke knurhår har de, hele fire-banden :cool2:

Skur eller ej, de er BEdårende

[QUOTE=Susanne W;895430]Ja - og det var den populæreste af alle racerne :slight_smile: Hvilket jeg godt kan forstå, det er uimodståelige :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, dét er de nemlig! Hvis perser opdrættere vil have lidt mere popularitet tilbage i racen, så tror jeg at det udseende der er et godt sted at starte :love2:

Ja, ikke for at fornærme nogen, men jeg foretrækker også helt klart et fjæs som deres - de er virkelig kære - end det helt flade.

[QUOTE=Ann K;895220]Uha… Jan skal bare ikke se det billede af Freya… det er lige en tortie efter hans hjerte :slight_smile: og vi skal ikke have flere piger ind af døren! De to strigler, vi har, er alt rigeligt!

Ham Prop har altså den mest perfekte lille hvide kysseplet hen over munden :hjerte:[/QUOTE]

Enig!

Kunne ikke være mere enig, jeg har før haft perser. Men i dag ser de så sørgmodige ud, jeg tror dog at deres sundhed er bedre i dag, end det var for 20 år siden(da havde jeg sølv perser)
Vil prøver lige at finde et billede af en af mine, fra den gang.

Her er Felicity of Greystoke, det er nok mere end 20 år siden. Hun havde de grønneste øjne man kan forestille sig, med knaldsort eyeliner:wehuu:. Hendes i sind var dog lidt nervøs og egen.
Dette er et billede, jeg stadig har hængende i vores soveværelse.

[QUOTE=irene;895604]Her er Felicity of Greystoke, det er nok mere end 20 år siden. Hun havde de grønneste øjne man kan forestille sig, med knaldsort eyeliner:wehuu:. Hendes i sind var dog lidt nervøs og egen.
Dette er et billede, jeg stadig har hængende i vores soveværelse.[/QUOTE]

WoW hun er godt nok køn! :hjerte:

Jeg vil nu ikke begynde at sammenligne med nogen eksisterende race, for dette er så tydeligvis blandingskatte.
Men som vi har set i flere andre tråde herinde, så kan resultatet af et lille sidespring blive både overraskende og meget charmerende. :hjerte:

Tak for alle de skønne kommentarer til mine skur-killinger. Jeg synes jo også selv, at de er helt vidunderlige :slight_smile: Det bliver hårdt at skulle af med dem, for de er bare så sjove og fuld af liv.

[QUOTE=Eife;895039]Nuuuuuuuurh, hvor er de da alt for kære! :inlove: Især hende den første…

Hvordan gik det egentlig med din overvejelser ang. et evt. udparringsprogram? :)[/QUOTE]

tusind tak :slight_smile:

Ang. overvejelserne om udparringsprogram, så har jeg opgivet tanken. Dels fordi jeg i forvejen har rigeligt med katte og dels fordi, jeg har taget en hård men realistisk beslutning om, at jeg stopper med at opdrætte og i år er mit sidste år som opdrætter. Det har været i mine overvejelser gennem længere tid, men jeg har skubbet tanken fra mig mange gange. Men jeg er nået til en erkendelse af, at uanset hvor meget jeg elsker mine katte og det at få killinger, ja så hænger det bare ikke sammen med især mit arbejds- men også mit familieliv.

[QUOTE=MiSi;895456]Skønne lille Bertha :hjerte:
Er hun ikke den mest “perser-agtige” af dem, eller er det farven, der “snyder” øjet lidt?
Smukke-smukke knurhår har de, hele fire-banden :cool2:[/QUOTE]

Jeg synes jo ikke, der er nogen af dem, der er særlig perseragtige, men jeg er nok også lidt forudindtaget om, hvordan en perser ser ud :D:D:D

Kan godt se en lighed med datidens perser, men synes nu de ligner mest det de er, nemlig blandningskatte :slight_smile:

[QUOTE=Marsini;895997]tusind tak :slight_smile:

Ang. overvejelserne om udparringsprogram, så har jeg opgivet tanken. Dels fordi jeg i forvejen har rigeligt med katte og dels fordi, jeg har taget en hård men realistisk beslutning om, at jeg stopper med at opdrætte og i år er mit sidste år som opdrætter. Det har været i mine overvejelser gennem længere tid, men jeg har skubbet tanken fra mig mange gange. Men jeg er nået til en erkendelse af, at uanset hvor meget jeg elsker mine katte og det at få killinger, ja så hænger det bare ikke sammen med især mit arbejds- men også mit familieliv.[/QUOTE]

Nå ja… Hvis du stopper nu, så kan jeg godt se at der ikke er nogen grund til at tænke videre på det projekt… Ærgeligt at du stopper dog, men ja, det er jo med at prioritere, og ikke alt kan altid nås, desværre :frowning: