Skype med en kat?

Imran gik lige for en bemærkning og så kom hans kat Panda :høhø:

hahahaha det er virkelig sjovt!

Panda skrev det her - kan nogle oversætte? :høhø:

?? , , / ,…;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;…)(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlll ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;.////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////0

:tihi:

Total syret alligevel, at katten rent faktisk svarede på mit spørgsmål! :uha::høhø: Det her kan jeg grine af i lang tid - katte altså :thumbup:

Der står: "Hej Helle. Når nu du alligevel skal herned, tager du så ikke nogle af de der ostekugler med? "

:smiley:

Hahahha Er vi helt sikre? Det er vigtigt det oversættes korrekt, for vi skal huske på, at Panda bor og går frit i huset - også om natten! Når jeg SOVER :surrender1::tihi:

[QUOTE=Theomilou;1186175]Der står: "Hej Helle. Når nu du alligevel skal herned, tager du så ikke nogle af de der ostekugler med? "

:D[/QUOTE]
… og de skal være størrelse L​arge :ok:

:yikes: :uha: :yikes:

Er du sikker på, at du vil vide hvad der står ?!

Det er altså MIN Imran - så bliv du bare hjemme i Danmark - din blegfis !!!

:yikes: :uha: :yikes:

Ja hun er min værste konkurrent! :ups: Men hey hun er da selv hvid! hahahhaha :høhø: Tror I det hjælper hvis jeg sender et foto af Toulouse? uh uh uh :tihi:

Abasi svarede engang på et indlæg herinde - hvilket medførte, at nogen mente, jeg var flabet :venter:

Tænk … at nogen kunne tro det :cool:

Det er MEDFØDT! :høhø:

Foto fra søsteren på Skype med sin mand!

Jeg vil ha den kat! :tihi::hjerte: