Skype

Nogle der kender til det og kan oplyse mig uvidende tekniknørd?

Abrantes vil have at jeg kobler mig på det så han kan kontakte mig gratis. Jeg ved snart ikke, men jeg SKAL vel:-)

Nå spøg til side - jeg aner intet om Skype - før jeg spørger andre så ville jeg lige forsøge at spørge her hos I alvidende kattefolk:-)

Kan nogle hjælpe?
Hvad kræver det og hvordan gør jeg ?

MVh helle

Du downloader bare programmet og vælger et brugernavn. Hvis du skal snakke computer-computer, skal du bruge et headsæt med microfon.
Det er meget nemt og ligetil :ok: … jeg er absolut ingen pc-guru, men jeg installerede mit helt uden hjælp :wehu:

Hvis du bruger det fra din computer, kræver et bare en mikrofon og højttalere, det har de fleste jo i forvejen.

Skype forklarer det nok bedre selv, se linket.

Som de andre siger, er det utrolig nemt…download Skype, højtalere og et ordentlig headset og du er i gang…jeg bruger det en del, det gør det nemt og gratis at tale med min familie i USA…skal dog ha’ et nyt headset…det gamle er slidt op:ups:

Åh tusind tak!

Vi er super glade for det her i huset, især da Paulo jo arbejder i Frankrig. Det har sparet os flere tusinde kroner om måneden som vi nu kan bruge på pigerne og misserne istedet for :wehuu: