Skyrkage-party

På opfordring …

Her med indbydes til Skyrkage-party, lørdag den 3. juli kl. 14°°
Festlighederne foregår i haven, uanset vejret, for som @DorteH siger … Skyrkage kan fint spises i regnvejr
Minimale corona-restriktioner … intet krav om coronapas ved indgangen

7 Synes om

Count me in! :+1::running_woman::yum:

1 Synes om

Det manglede sgu også bare …

2 Synes om

Jeg kommer også :partying_face:

2 Synes om

Årh, det kunne være hyggeligt. Har nogle halve aftaler, skal lige have fundet ud af status på dem, så vender jeg tilbage

1 Synes om

Hvis du samler på Dort(h)er, så kan jeg da godt spørge min tante :tihi:

Det burde ikke være nødvendigt … Kattegale er ikke udtømt endnu :wink:

Hvis det er frivilligt om man vil spise kage eller ej, så kan det da godt være, at jeg vil overveje, om jeg måske, vil tage en tur over fyn :slem:

3 Synes om

Det må jeg lige tænke over …

1 Synes om

Bare du har is :sunglasses::joy:

Hun har fået sin is, så der er ikke mere at komme efter der … :cool:

@anne_p du er også altid så besværlig :venter:

1 Synes om

Hvis jeg får min nattesøvn til den tid, kunne jeg også sagtens overveje det :slight_smile:

3 Synes om

Vi kommer også :grin:

2 Synes om

Nu er jeg jo ikke den store kagespiser mere, men mon ikke jeg kan lokkes en tur sydpå den dag alligevel :smiley:

2 Synes om

Hva’ så - er der ved at være overblik over, hvor mange skyr-kager der skal produceres…? :sunglasses: :yum:

1 Synes om

Ikke helt … endnu … jeg har et par ‘‘det ku’ da være hyggeligt’’-udsagn udenfor Kattegale, men ellers står det lidt sløvt til :cool:

Har bare lyst til at sige, hvis en dag alle stjernerne står rigtig når du invitere til noget, så vil jeg så gerne komme. Indtil da, må jeg nøjes med at ønske jer andre en pragtfuld dag. :moon_cake: :blush:

1 Synes om

Må jeg spørge I hvilken landsdel bor du, kunne ikke hitte ud af om det er skrevet, prøvede og gå ind på din hjemmeside, den skrive spansk, tro jeg men jeg forstår det ihvertfald ikke

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg bor på Djævleøen … Næstved Kommune

1 Synes om