Slåskamp (mange billeder!)

Ok, skulle lige teste mit nye spejlreflekskamera, og ud af det blå syntes Whiskey og Ziggy at de skulle have en lille slåskamp. Så for første gang har jeg rent faktisk gode brydekamp-billeder af dem!

bare de hygger og ikkekun slås

Det her ER faktisk hygge. De starter med at vaske hinanden, så er der brydekamp og så går de hvert til sit. Det hele foregår normalt uden lyd, så det er først når der er lyd på det bliver “farligt”. Det her - det er ren leg. Og de elsker det!

God billedserie :thumbup:
En god ven at tumle/slåsse med, er bare lykken :rock:

Super billeder :ok:
Hvor de dog ligner mine to drenge Rufus og Nimbus (samme farver), når de “slås” :muhaha:

Gode billeder af nogle seje drenge :thumbup:

Det er også et syn, jeg ser jævnligt her i huset - det er sådan noget, drenge gør :wink:

Det er nemlig noget, drenge gør! Her sker det typisk minimum en gang om dagen. Her var vi jo ude i solenog så blev man lige lidt ekstra kåd. Men ellers er det også tit på gulvet i stuen, hvor den eneste lyd man kan høre er, når de bumber ind i møblerne. Min falske skovkat Tikko tager også turen med en af dem ind imellem - men han er lidt mere forsigtig i det…

De to her har elsket hinanden fra første dag (ok, 2. dag da så). Ziggy er jo faktisk Whiskeys kat… Vi købte den lille sorte til ham for selskabets skyld, og det er det bedste vi endnu har gjort!

Flot serie.:ok: Og det foregår jo tydeligvis i en venskabelig ånd - men derfor vil man jo gerne vinde alligevel. :smiley:

:klapper::klapper::klapper:

Der er mange rigtig gode, men det her billede er det bedste, synes jeg :slight_smile:

P.S. Hvem er den etbenede i baggrunden?

Super god billedeserie :ok:

Der er mange rigtig gode, men det her billede er det bedste, synes jeg :slight_smile:

P.S. Hvem er den etbenede i baggrunden?[/QUOTE]

Det er også mit favorit-billede! Af mine flyvende katte…
Og den etbenede er min mand, der lige er kommet hjem fra en løbetur!

Åh ja… Men Whiskey er alfa-han, så selvom de unge knøse udfordrer ham, så er det stadig den gamle grå der bestemmer…

I skal næsten have fortsættelsen også…
Da Whiskey har vundet, skal han lige over og kyse Tikko også. Men han er lidt vild for den bamsede dreng, så jeg kalder på ham, og så kommer man jo super sej hen til sin moar…
Bemærk den våde plet på hans ansigt - det er fra slåskampen med Ziggy…

Skønne billeder! Det er sjovt at se dem når de slåsser på den måde. Det ser vi osse meget af herhjemme, og ikke KUN med drengene, Ib og Adelie kan nemlig osse ta’ sig nogle ordentlige ture, hvor det helt klart er for sjov. De er rigtig gode venner. De andre gider hun meget sjældent lege med, men Ib har fået møvet sig ind i hendes hjerte så han er hendes lege- OG puttekammerat :hjerte:

Dejlige billeder af skønne katte :iloveyou:

fede billeder !

ser de samme slags kampe herhjemme… også uden lyd og bumpen plus rullefald og bokseslag af den ene eller anden slags :slight_smile:

Hvor er det skønne billeder og fine missere :slight_smile: Sådan leges der også hjemme ved os flere gange dagligt og jeg syntes det er SÅ herligt at se på. Her er man heller ikke i tvivl om at det er leg og ballade, 2 venner imellem… :smiley:

Skøn serie. Spændende at se dem i leg/slåskamp og så attituderne bagefter. Et par flotte store katte kan jeg se.

Tak for de pæne ord alle sammen! (ingen nævnt, ingen glemt!)

Whiskey, den lille tosse var lige lidt for kåd i dag. Han er lidt stiv i bagkroppen, og han blev ved med at ville bide Ziggy i baglåret. Det gad den sorte dreng ikke, så kan lavede lige en finte og puffede Whiskey omkuld. Med det resultat at Whiskey nu trækker lidt på det venstre bagben! Ja ja, det er set før så jeg er ikke nervøs. Han skal bare lære ikke at være så vild og bruge feje tricks!