Slåskampleg

Hejsa.

Ville lige vise en video som jeg optog i morges, med Ninjo og Wulfi som leger slåsleg. Det er sikkert ikke noget I ikke kender fra jeres egne katte, men jeg synes det er ret så sjovt, og lidt for distraherende også - når man nu burde lave noget andet.

Henimod slutningen af videoen kan man bedst se dem, tror jeg.

http://www.youtube.com/watch?v=zbYFLUWvApA

-what Syntes da de var meget volsomme ved hinanden, men det er måske bare fordi jeg aldrig har set mine på den måde [bigloony]

Jaaa, Amerikanerkatten kræver plads.

Nu fandt jeg den! http://www.youtube.com/watch?v=khsN1iNaeCE

Sikke et par flotte missere… [bigloony]

Jeg har lige fået en lille mis som skal være selvskab til min hankat, de slås også helt vildt. Det kan godt se voldsomt ud, men det er tydeligt at de ikke er aggresive over for hinanden. -engel

hvor så det bare hyggeligt ud…

de to kan da slet ikke undvære hinanden [bigloony] meget kær video

Herlig video, han er da en lille frækkert -hahaha

Tak for jeres søde kommentarer. Var lige et øjeblik bange for at vi havde skræmt jer helt. Sådan er de altså, de er nogle bulderslåssere. -øøøvvvs -forelsket

Det ser først for alvor drabeligt ud, når det er Ninjo som laver angrebsspringene. Den lille Wulfi-pige elsker bare at ligge og bokse i Ninjos kæmpestore isbjørnemave. Det havde jeg også selv gjort, hvis jeg var hende. -love

Hvis I kan lide det og vil ha mere, kan jeg anbefale at ta til Aalborg Zoo og se isbjørnene slås i vandet. Så hut jeg visker er det sæson nu. -waytohot

Hahaha åhhh hvor er de dejlige… det er helt som når mine tøser leger…
Man kan tydeligt se det bare er leg. Der er ingen strittende børster, ingen hvæsen eller knurren.

SKØNNE SKØNNE katte!!

Iøvrigt (jeg var inde på din hjemmeside og lure)
Tillykke med den røde pote…
Hvor er det dog en god idé… gad vide om de har noget lignende ved Jyrak?!

Tak. Og jeg havde fået en gul også hvis jeg ikke havde glemt et møde lige her for en uge siden. Doh.

Jeg tror Jyrak holder intense opdrætterseminarer en gang imellem. Men ellers er det jo bare at foreslå en lignende ordning til din klub. Måske kan I være lisså heldige som os, og få nogle gode foredragsholdere ud. Jeg har især været glad for genetikkurserne, blev nemlig undervist udfra den seneste version af Robinsons genetics-bogen (den seneste version er nu også snart 10 år gammel, så det er måske fair nok).

Ihh hvor spændende!!

Jeg har været på 2 opdrættersemonarer og de er bare SUPER gode!!

Skøn video og skønne misser -forelsket -forelsket

Tak.

Her på det sidste er min huskat Tiger også begyndt at lege slåsleg med Wulfi, men det er altså IKKE uden lyd. Hvorfor jeg i starten troede Tiger blev mobbet. Men det gør hun ikke hun råwer bare, så jeg ikke tror min naboer er så glade for det. Ja, mine katte er godt nok et nummer for sig, hver og een af dem. Nå, nu hyler Cirrus på vand. -rulleøjne

-love