Sletning af venner på Facebook

Sidder her nogle eksperter i Facebook?

Jeg har nogle personer på Facebook, som jeg egentlig ikke mere ønsker på min venneliste.

Hvis jeg slette dem som venner, kan de så se at jeg har slettet dem? Vil de få en notifikation om det?Ønsker heller ikke at besvare en masse spørgsmål om, hvorfor jeg ikke vil følge dem mere?

De får ikke nogen meddelelse om at de er slettet, men kan jo så se hvis de går ind på din profil at du ikke længere står som ven med dem.

De opdager det først, hvis de leder efter din profil. Du kan også vælge at blokere dem, så kan de ikke se din profil eller hvad du skriver.

Men de opdager det jo så også hvis de ikke finder profilen når de søger :slight_smile: Sådan lige som tilføjelse.

Kan være, de så bare ansøger igen (hvis de opdager I ikke er venner længere).

Jeg har før oplevet at FB har slettet mine venner uden nogen har bedt den om det. En af mine kammerater og jeg undrede os længe over, hvorfor den anden havde slette os :dokdok:

Der findes et lille program… en tilføjelse til FB… hvis vennerne har den installeret vil de få en notifikation om at de er slettet… ellers ikke.

Kommer an på hvem de er :høhø: Jeg får at vide når folk fjerner mig fra FB. Dette er nemlig del af mit anti-pop-up program til fb

Vil du afsløre mere om denne og andre tilføjelser til Facebook:? Hvor finder man dem:? Hvordan installerer man dem:? Koster de noget:? og sikkert mange flere spørgsmål :wink:

Jeg har installeret FB Purity, for at slippe for reklamer - og når jeg har det, får jeg også en lille besked om, hvis folk ikke længere er på min venneliste.

Desværre ser det ud til, at denne app ikke kan installeres på IPad (iaf ikke hvis man bruger Safari som browser) :frowning:

Jeg bruger en, der hedder Fluff Buster. Samme princip. Jeg ved ikke, om den virker i Safari. Sikkert ikke. Det ville ikke ligne Apple.

Safari er da ellers Apples egen browser:? eller har jeg misforstået noget:? :confused:

Apple fungerer pr. definition ikke med noget program, de ikke selv har udviklet.

Jeg tror, at FB Purity og Fluff Busting er samme program - men uanset hvad, så virker det ikke på tablets og mobiler, hverken android eller iShit, fordi mobilbrowserne ikke er kompatible. På pc virker det i alle browsere.

Må indrømme jeg synes det er lidt sjovt, at programmer der skal sørge for man undgår generende ting (reklamer og pop ups) lige giver en ekstra ‘notifikation’ :tihi:

Forskellen er, at det er man måske interesseret i at vide - og hvis ikke, kan man slå det fra :slight_smile:

Nej, Safari er Apples egen browser, så det har du forstået helt korrekt. Jeg satte spørgsmålstegn ved, om reklamekvælerprogrammet kunne køre på et Apple-produkt :slight_smile:

Du har ret. Det er samme program. Jeg har altid syntes, det var lidt sjovt med det navn. Ganske godt fundet på at kalde det FB Purity og så hævde, at FB står for Fluff Buster :tihi: