Slikken i luften?

Jeg har lige givet Nobel en Thrive tun godbid for første gang… Bagefter brugte han en del tid på at sidde og sniffe til gulvet - hvilket jeg tog som at den bare var top lækker…

Men så begyndte han at sidde og ‘slikke i luften’ et stykke tid (nok 2 min) bagefter… Er det en god eller skidt ting? Eller?

:slight_smile:

Mon ikke, at han bare har slikket sig om munden ??

Måske var det noget fedtet nas, så han har villet af med det ved at slikke ud i luften ??

(eller også har han bare spist luftsteg og vindfrikadeller):tihi:

“Slikke i luften”? Er det der hvor de flehmer? Altså sidder med åben mund og ser meget dumme ud mens de helt tydeligt “snuser” til noget? Så er det nok fordi han skal ha ALLE duftnuancerne med :slight_smile:

Hehe…

Thrive er frysetørret kød, så det er helt tørt…

Jeg sad også og kiggede på ham til sidst da jeg begyndte at undre mig, og han ‘ramte’ ikke omkring munden, det var bare tungen ud i luften…

Mine tanker er også på om det mon er flehmen han har gang i… Men munden var ikke åben hele tiden og godbidden var væk for længst…

Har ingen idé om hvordan det lige fungerer dog…

Jeg tror han har haft det raaaart!!! Når jeg klør min misser rigtigt godt på ryggen så begynder han også at ‘slikke luften’ (og mig hvis jeg kommer for tæt på)

Leo kan sagtens finde på det samme - uden at jeg har anelse om hvorfor :slight_smile:
Og Brian gør det, hvis jeg kløer på hans “kløplet” på siden :smiley:

Jamen, så vil jeg da bare holde mig til at tun simpelthen må være det mest fantastiske kød der findes :slight_smile:

Vores ex-vildkat Socks laver samme nummer når man klør ham det helt rigtige sted. :slight_smile:
Og der findes mange videoer på youtube med katte der gør det.

Venligst bemærk hånden i det nederste venstre hjørne

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1000915]Vores ex-vildkat Socks laver samme nummer når man klør ham det helt rigtige sted. :slight_smile:
Og der findes mange videoer på youtube med katte der gør det.

Venligst bemærk hånden i det nederste venstre hjørne[/QUOTE]

:lol:

Hold da fast - den kat går da pænt meget amok !

Den kat kunne Piv godt nok ikke lide:yikes::S.
:lol: