Slimpropper ER gået - Pinky fik 7 killinger i nat! Hurra

Slimproppen gik her ved 15.30 tiden og Pinky vil ikke være alene. Hun mijauer højt hvis vi går. Vi skal sidde i her i stuen.
Hun har svært ved at finde ro og ligge ned, men vil gerne spise.
Hun er tydeligt ved at “blokke”
Så nu må vi bare vente…vente…vente…igen.

Jeg skulle have været til firmasommerfest kl 17.00 - men jeg havde givet forbehold for hvis katten nu skulle føde.
Den har kollegaerne så joket med hele dagen, så ingen troede mig vist, da jeg ringede efter job og sagde:
Jeg kommer ikke, katten skal føde.
Men de opdager det jo nok, når jeg ikke dukker op [smilie=hate-smile.gif]

Så denne gang er den GO`NOK - men det kan jo stadigt tage lang tid herfra… -catsleep

Rigtig meget held og lykke med den kommende fødsel.

Hejsa Poly :slight_smile:

din snydetakse, så kom du før mig…eller din kat kom før min…altså nedkommer :slight_smile:
Noget nyt…altså på vee fronten -pote

Nope - ingen veer endnu. Hun ligger her og der og alle vegne og flytter sig hver 10 min Ca.
Men virker glad og nussesyg.

Ihhhh… Hvor spændene… -felixsylvester

HUSK BILLEDER… -hahaha

-what så det er ikke en kold fis ligesom igår -mai -høhø

-felixsylvester så må vi jo vente

Held og lykke Poly [bigloony]

Glæder mig til at høre nyt
-felixsylvester

Ja held og lykke -love glæder mig til billeder

Ihhh hvor spændende Christie… ferien var skisme da nøje planlagt kan jeg regne ud så *GG’

Hvor spændende glæder mig til at se kludetæpperne :slight_smile:

JEP JEP JEP JEP Jeg skal være farmor

Poly du holder os orienteret gør du ikke please please

Jeg vil se små kludetæpper -kittypushpull -kittypushpull -kittypushpull -kittypushpull -kittypushpull -katcry -fløde1 -playkitty1 -catsleep -kattedans -kitty -kat4 -kat3 -kat1 -ballonkitty -respekt -fred [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -wehu -wehu -wehu -wehu -bananer [oregonian_bear9.gif] -balloons -bear

Der sker ikke en ski´…
Hun ligger - vender sig … ligger igen… vender sig…
Ligner en der blokker, men jeg tror ikke det bliver i aften.

Hun hygger sig, og forlanger at vi er klods op af hende.
Så nu må vi se, hvor lang tid, hun har tænkt sig at bruge på dette.

De andre katte er bekymrede - ligger sig ved siden af hende - vasker hende… og hun nyder det bare -muhaha -muhaha

Åhh hvor er det sødt… det er fantastisk at se de andre katte hvor godt de tager sig af hinanden.
Det er simpelthen sådan et rørende syn synes jeg.

Min veninde har lige fået en datter d. 14 april. En formiddag var de på besøg hos “moster” (mig).
Lille Voctoria begyndte at græde… i skulle have set lille Chili sidde med hovdet på skrå kiggende på den lille. Havde hun fået lov havde hun trøstet lillepigen.

Så blev jeg så stolt af min lille tøs :slight_smile:

Hold da fast hvor er der mange glæder ved at have dyr, jeg sidder og bliver helt rørt.

Ja- det er tydeligt, at de andre kan mærke, noget ikke er som det plejer.
Og de er virkelig søde ved hende… -forelsket

-høhø -høhø du kommer ikke tilat sove i nat, du skal hjælpe med fødsel hehe -ballonkitty -ballonkitty -wehu -wehu

Ihhhh Karen…du skal være bedstemor -høhø

-høhø -høhø du kommer ikke tilat sove i nat, du skal hjælpe med fødsel hehe -ballonkitty -ballonkitty -wehu -wehu[/quote:4ce99tsm]
Nej - jeg kommer ikke til at sove. _ men sådan er det jo bare [smilie=hate-sleepgo_ron.gif] Vil osse hellere være vågen og putte med Pinky -likeit

Ihhhh Karen…du skal være bedstemor -høhø[/quote]

Bedste-klude-mor [bigloony]

Bedste-klude-mor [bigloony][/quote:17klwskm]

I denne situation må du kalde mig hvad som helst -ballonkitty Nyd din magt, jeg er en slave lige nu -jegkrydser -jegkrydser

Så Christie… så det NU…!!!

PÅ BANEN MOSTER… det kan du da ikke lade passere…!!!

Bedste-klude-mor [bigloony][/quote:po1uixem]

I denne situation må du kalde mig hvad som helst -ballonkitty Nyd din magt, jeg er en slave lige nu -jegkrydser -jegkrydser[/quote:po1uixem]

Så var der da endelig noget der kunne få skovlen under dig…-LOL