Smager du på kattenes mad

Som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig at finde ud af om du smager på dine kattes mad :høhø:

Jeg vil da også gerne vide hvorfor hvis du gør det :slight_smile:

Jeg gør altså ikke :S

Jeg gør altså heller ikke! Eller det vil sige det er jo ikke helt sandt. Når Bamse får kylling eller hvad vi nu har fået af mad, så har jdeg jo smagt på det :slight_smile:

Så er det jo katten der smager din mad :høhø:

No way :smiley: det kunne jeg ikke drømme om :slight_smile: Kun som Bamse siger, hvis de får lov at spise/smage vores mad :tihi:

Nej jeg smager IKKe på kattenes mad, meget vil jeg gøre for dem, men ikke smage deres mad.
Hilsen Lisbeth

Vi har for første gang idag fået Porta Feline vådfoder…og jeg kom til at smage på krebsevarianten (mener jeg det var) :tihi:
De gange jeg I DEN GRAD har haft lyst til at smage A/D’en er mange, men jeg har holdt mig i skindet.
Mit skind var blot for slapt idag
Tørkosten spiser jeg ikkë af og kyllerne heller ikke -what
Deres BARF holder jeg mig også fra:uha:

Nej, det gør jeg absolut ikke!

Nej tak.

Hmm, jeg smarger på deres vådmad og har smagt deres tørfoder, det smager skam ikke grimt…

det enstet jeg ikke smager på er deres rå kød… men ellers jep det gør jeg, jeg vil vide hvad jeg giver dem…

jeg har smagt på deres tørkost, syntes ligesom det smager grimt og der mgl smag, vådkosten nægter jeg at smage på, det lugter grimt og ser ikke særlig lækkert ud:sorry:

Nope … men noget vådmad dufter faktisk godt, så hvis jeg er sulten nok (som jeg tit er, da jeg ikke gider lave mad :ups: ) har jeg næsten lyst til at kaste mig over det :stuck_out_tongue:

Så må jeg hellere krybe til korset.
Ja jeg har smagt på både deres tørkost og deres vådmad. De sidste vil jeg ikke anbefale, der har misserne og jeg ikke samme smag. Tørkost smager ikke af så meget, det dufter af mere en det smager.
At jeg har smagt på det var ren nysgerrighed og med den overbevisning at det ikke gjorde misserne nogen skade, så tog jeg nok heller ikke skade.
Og så for at finde ud af om det smagte ok. Det eneste jeg ikke brød mig om var Porta 21, og det ku misserne heller ikke li.
Men jeg tror nu jeg holder mig til det jeg kende, kartofler og brun sovs:):slight_smile:
Knus Elin

felin porta smager fint- andet har jeg ikke haft lyst til at smage på.

nej tak har det lige så godt:tihi:

jeg har smagt på deres vådmad…feline porta, cosma thai, og det smager fint…

dog vil jeg ikke smage på whiskas, portionsposer, det er en kende for klamt…men det er sjældent jeg tyer til whiskas, det er kun hvis jeg ikke har andet…

deres tørkost har de for dem selv…

Jeg har smagt på feline porta med kylling, ganske glimrende
Det andet har jeg ikke smagt på…

Ja da. Bruger altid tørfoder som snacks, når vi har gæster :muhaha:

Dybest set bør man vel ikke give et foder, som man af kvalitetsmæssige grunde ikke har lyst til at smage på… at menneske og kat så næppe har samme smag, er en anden side af sagen.
Men nej, jeg har ikke smagt på kattens mad. Dog har jeg efterhånden fundet foder, som jeg godt ville turde smage på… det må jeg lige tænke over :wink:

Jeg har aldrig smagt min kats mad, men jeg har haft lyst til det. Hun har nogle tørgodbider fra whiskas, og de dufter herre godt, har lyst til at kaste mig frådende over dem når hun får en :smiley:

Whiskas -what det turde jeg ike smage på