Småkage!

Må jeg præsentere DK Ilikethis Silver Cookie aka Småkagen :smiley:

Jeg har længe kunnet mærke på Blua og Bertil at de ikke opfylder hinandens behov, eller dvs. at Bertil ikke opfylder Bluas men hvor Blua så mere end rigeligt opfylder Bertils. Blua har savnet en racefælle som ham kunne lege og putte med. Det gider Bertil ikke rigtig og Blua kunne næsten overfalde Bertil i ren og skær kærlighed. Det har stresset Bertil meget og Blua har kedet sig meget.

Så igår flyttede småkagen ind og det var love at first sight. Blua EEEEEELKER lille Cookie og vil næsten ikke slippe hende ud af syne. Han render rundt og kurrer :inlove::wehuu:

Det er ogdå mit håb at det vil give Bertil nogles mere ro, da han ikke sådan skal stå for skud mere.

Cookie er halvlillesøster til Blua og hun er efter smækre Sami :inlove:

Hvad glor du på??

Blua og Cookie leger

Tager du nu billeder igen??

Blua var også vild med denne hule

Man bliver lidt træt :zzz:

Det gør storebror også :zzz:

Og Bertil :zzz:

Tillykke med den lille pletmis!
Håber det bliver ved med at gå godt med de to små.

Ih hvor fin :slight_smile: Til lykke til både dig, Blua og Bertil :slight_smile:
VH
Susanne

Hvor skønt. :slight_smile:
Det er nemlig LANGT fra altid, at en siataler stiller sig tilfreds med en huskatteven (og at huskatten gider siataleren)…been there, done that. :wink:

Meget bedre at smide endnu en siataler ind i puljen. :wink:

Hip hurraaa og stort tillykke med Småkagen endnu engang :flag: :smiley:

Som nogen nok husker, så skulle Småkagen blive hjemme men når jeg ser, hvor perfekt et match de 2 er, så er beslutningen slet slet ikke spor svær :hjerte:

Hurra! :hjertehop:
Det var du lææææænge om! :stuck_out_tongue: Hvor har jeg siddet på mine hænder for ikke at kræve en opdatering. :tihi:
Men hvor er det da fantastisk læsning, og sikke dejlige stemningsbilleder. :wehuu: Stort tillykke til jer alle fire. :hjerte::thumbup::hjerte:

Og de putter allerede :hjertehop:

Nååååeh… :smelter:

[QUOTE=Løvehjerte;1306602]Hurra! :hjertehop:
Det var du lææææænge om! :stuck_out_tongue: Hvor har jeg siddet på mine hænder for ikke at kræve en opdatering. :tihi:
Men hvor er det da fantastisk læsning, og sikke dejlige stemningsbilleder. :wehuu: Stort tillykke til jer alle fire. :hjerte::thumbup::hjerte:[/QUOTE]
He he, sorry :stuck_out_tongue:
nu hentede jeg hende først igår aftes og Blua har miavet og kurret så meget i nat, at jeg næsten ikke har lukket et øje, så har ikke været meget værd idag :uha:

Ej hvor er hun fin, stort tillykke. Det har du godt nok skjult godt :slight_smile:

Stort tillykke :smiley:
Hvor er hun søøøøød :hjerte:

Stort tillykke med hende! :hjertehop:

De skal nok blive glade for hinanden alle sammen. Specielt Bertil, som får lov til at være i fred. :tihi:

Tillykke med Bluas nye BFF :hjerte:

Stort tillykke til jer alle fire :flag: :hjerte: :slight_smile:
Det er så godt for jer :slight_smile:

Tillykke med hende :flag: - og med en hurtig og perfekt sammenføring.:thumbup:

Det var nok den bedste fødselsdagsgave jeg kunne have givet Blua :smiley:

Tillykke med hende de ser allerede ud til at nyde hinanden :wehuu: