Smokey og Cooper

I en yderst sjælden stund!! Og jeg er lykkelig for jeg lige akkurat fik fanget dem her.

Og så lige et lille bonusbilled. Min søster fik en kanin i fødselsdagsgave (nogle af hendes venner synes det var en gudsbenådet ide de havde fået)
Meeeen, jeg har længe sagt at sådan en skal altså have klippet kløer, men hun har ligesom skudt det lidt væk, men nu passer mine forældre Bo (ja det hedder han altså) så idag tog jeg forbi mine forældre og klippede kløer på den lille søde kanin - og ja de trængte men sådan sker det jo engang imellem, og nu har jeg sagt til både mine forældre og min søster at fremover skal han have klippet kløer hver 6 uge (i hvert fald ind til jeg har fået en ide om hvor hurtigt hans kløer vokser)

Ja, Smokey:hjerte: og Cooper:hjerte: er smadder godt fanget… :thumbup:

  • og sikken en fin kanin også. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1091172]Ja, Smokey:hjerte: og Cooper:hjerte: er smadder godt fanget… :thumbup:

  • og sikken en fin kanin også. :D[/QUOTE]

Det er det ubetinget bedste billed jeg har af dem sammen :inlove:

Og ja Bo er SÅ sød! og han tuller bare rundt på gulvet han er yderst sjældent i sit bur, det er simpelthen så hyggeligt!

Kanon godt billede :hjerte:

Ja… jeg tror jeg skal arbejde lidt på om jeg kan printe det… :hjerte:

Supergodt billede af de to :slight_smile:

Tak :smiley:

Skønt billede :wehuu:

Og sikken sød kanin :smiley:

[QUOTE=Churchtown;1091228]Skønt billede :wehuu:

Og sikken sød kanin :D[/QUOTE]

Ja, Bo er en super sød lille dreng!

Hvor er det et fantastisk godt billede af Smokey og Cooper - supergodt fanget :thumbup:

Bo er en lille lækker ninus - både sød og smuk :hjerte:

Jeg er vild med begge billeder! Men øjnene på Smokey & Cooper, sådan lige oven over hinanden Wauw! :love2:

Jeg så det slet ikke da jeg tog billedet først bagefter… jeg var mere optaget af at jeg bare skulle nå at få det billed :smiley:

Super godt billede af drengene :slight_smile: :ok: Og sød kanin :slight_smile: