SMS Besked fra retssagen

Jeg tror der en mange der gerne vil have besked når dommen er afsagt… (måske er i dag kun det indledende retsmøde) men jeg får i alt fald besked.

jeg vil gerne sende beskeden videre til 2 de 2 skal så sende videre til hver 2 og så videre…

hvem er med ?

(jeg skriver kun de første 2 numre i denne tråd ned, for jeg skal på job, og lukker min puter ned klokken 14)

Jeg vil gerne være med, jeg kan opdatere herinde i tråden, da jeg har mulighed for at kigge ind, selvom jeg er på job.

Mit nummer er: 25 46 58 51

Jeg har ikke mulighed for at følge med, men modtager gerne en besked, kan heller ikke sende videre, idet jeg har møde, men kun kort kan se beskeden.

jeg har noteret jeres numre og sender sms så snart jeg ved noget…

Vil også meget gerne vide, hvad der sker i sagen.

24 40 81 65

jeg er på forummet hele dagen til jeg har fri kl 17. Så jeg kan snild opdaterer.
Har også gratis sms, så opdaterer også gerne til folk på mobilen:)

TLF 27828828

Glæder mig til at læse her hvad der sker så -thumbs

jeg har noteret de 2 sidste numre også, jeg sender til jer…men jeg har ikke gratis sms…så Prinsesse, du må meget gerne sende til dem der skriver sig på herefter…

Jah, kan folk ikke bare lige skrive, hvis de ønsker en sms fra mig, når der kommer opdateringer, for så skal jeg glædeligt sende til jer, bare jeg ved hvem der ønsker det-thumbs

Bare der er nogen som opdaterer herinde er jeg glad. Så sparer man jo et sms-gebyr (sagde den fattige studerende). :slight_smile:

Uhh jeg sidder som på nåle… håber sq de får skovlen under hende denne gang

Intet nyt endnu?

Hvorfor sende sms rundt?
Send dog 1 sms til en, som så skriver herinde S

Uha hvor jeg glæder mig, men jeg er ik positiv hvad udfaldet angår, hun har jo før sneget sig udenom - men nøj hvor ville en dom som faldt ud til kattenes fordel, vække jubel !!!

I får den også lige her

Skyldig i alle tiltaler. Bøde 15.000,-

Sådan! -wehu

• sagsomkostninger.

Men intet om retten til at holde dyr.

Nej, men det tror jeg også var for meget at håbe på med den eksisterende lovgivning - desværre! Men for hver enkelt dom, rykker den vi håber på vel også tættere på. -jegkrydser

Desuden må dommen, alt andet lige, også kunne mærkes økonomisk, og det er vel det eneste sprog, hun rigtig forstår.

Summa summarum: i min bog er dommen i dag en (lille) sejr. -thumbs

Ja, der var journalister og TV2 og vi havde veste på med “kattelov nu” og kort med tekster. Så vi er nok i TV2 Østjylland. Men for helvede hvor hun stadig er fyldt med løgn, hun kendte slet ikke noget til en kat der var solgt. Og hun blev dømt også for de forhold der var og politiet som landbetjenten havde konstateret. Han blev sendt derud i februar i snestorm af Brita, der har været meget efter ham.

Der var også en Dorte der fortalte TV2, at hun havde afleveret en kat til CK, da hun ikke kendte til hende. Den kat endte også med at blive videresolgt som en stakkels misrøgtet kat. Marianne snakkede med Århus Stifttidende, Brita og Karen og Troldemor snakkede med TV2. Og vi andre stod og så godt ud.

Ja, der var journalister og TV2 og vi havde veste på med “kattelov nu” og kort med tekster. Så vi er nok i TV2 Østjylland. Men for helvede hvor hun stadig er fyldt med løgn, hun kendte slet ikke noget til en kat der var solgt. Og hun blev dømt også for de forhold der var og politiet som landbetjenten havde konstateret. Han blev sendt derud i februar i snestorm af Brita, der har været meget efter ham.

Der var også en Dorte der fortalte TV2, at hun havde afleveret en kat til CK, da hun ikke kendte til hende. Den kat endte også med at blive videresolgt som en stakkels misrøgtet kat. Marianne snakkede med Århus Stifttidende, Brita og Karen og Troldemor snakkede med TV2. Og vi andre stod og så godt ud.

Ej hvor godt! Fremskridt!