… de to B’ers mor, som stadigvæk ikke har fundet et nyt hjem :S
Hun har været på vildkat.dk, siden længe før nytår og der har ikke været en eneste henvendelse på hende … om jeg forstår det :?
Det fatter jeg godtnok heller ikke - hun er da superdejlig.
Men det sker nu tit, at katte jeg nærmest falder i svime over sidder i evigheder.
Hun ser da dejlig ud så jeg håber da at hun snart får en ny familie
Jeg er helt enig…
det fatter jeg heller ikke.
Hun er så smuk og fin.
Kærlig hilsen
Mona
Ikke alene er hun smuk… hun har også det dejligste sind
Jeg er vild med den kat
Hun er da bare super smuk og dejlig.
hold da op en smuk tortie tøs
Jeg elsker bare tortier
Jeg er ikke vild med tortier, men Yrja er virkelig smuk pt.
Hendes vinterpels er SÅ fin og det klæ’r hende at have fået sul på kroppen … selvom den bule midt på, gerne må forsvinde
Hvor er hun da dejlig. -wehuu -wehuu -wehuu
Det er da fordi hun vil blive hos dig og bevare sin bule hun har fået midt på:p:p
Hun er godt nok en smuk missepige.
Knus Elin
-love-love-love
Hun er godt nok for lækker, den lille skat - jeg synz, at hun er en beholder.
-engel
[quote=Therese;107278]-love-love-love
Hun er godt nok for lækker, den lille skat - jeg synz, at hun er en beholder.
-engel
[/quote]
Hvis hun kunne opføre sig ordenligt overfor mine katte, så var hun helt klart en beholder … men selvom der ikke er direkte krig herhjemme, så er her heller ikke fuldkommen fred og harmoni og bliver det ikke, sålænge hun går rundt og provokerer
det synd de ikke kan enes
Hun er godt nok en smuk tortie!
Et ældre ægtepar i mine forældres opgang har lige måtte aflive deres 17(!) år gamle kat da den ikke kunne mere… snakkede med hende igår om at de ledte efter en anden kat, tror lige jeg går ned til hende med et udklip om yrsa hvis det ok
Hvor er hun smuk men nu er det ikke ligefrem katte jeg mangler og jeg er slet ikke sikker på at jeg nogensinde kommer til at turde forsøge mig med en tortie -what
Jeg håber du snart finder det helt rigtige hjem til hende
[quote=Helene K;107338]det synd de ikke kan enes
Hun er godt nok en smuk tortie!
Et ældre ægtepar i mine forældres opgang har lige måtte aflive deres 17(!) år gamle kat da den ikke kunne mere… snakkede med hende igår om at de ledte efter en anden kat, tror lige jeg går ned til hende med et udklip om yrsa hvis det ok :)[/quote]
Hun er den perfekte selskabskat og jeg har faktisk altid fremhævet, at det perfekte hjem ville være hos nogle ældre mennesker eller en enlig der manglede en at hygge med
MEN, hun er inde/udekat og vil ikke kunne affinde sig med ikke at kunne komme ud … og hun kan ikke li’ hunde, så sådan en må der ikke være i hjemmet … ellers lyder det helt perfekt
[quote=Skattekat;107369]Hun er den perfekte selskabskat og jeg har faktisk altid fremhævet, at det perfekte hjem ville være hos nogle ældre mennesker eller en enlig der manglede en at hygge med
MEN, hun er inde/udekat og vil ikke kunne affinde sig med ikke at kunne komme ud … og hun kan ikke li’ hunde, så sådan en må der ikke være i hjemmet … ellers lyder det helt perfekt [/quote]
jamen det er netop i stuen de bor. og hund har de ikke længere. Kender dem godt de er smadder søde, da jeg var lille sad jeg altid og spillede kort hos dem om aftenen
Jeg kan lige snakke med hende i weekenden hvis de er hjemme, men hun snakker og snakker så hvis du ikk hører fra mig så pladrer hun endnu
Det ville være alletiders hvis den dejlige Yrja ,kom hos det ældre ægtepar …
[quote=Helene K;107504]
Jeg kan lige snakke med hende i weekenden hvis de er hjemme, men hun snakker og snakker så hvis du ikk hører fra mig så pladrer hun endnu [/quote]
Det lyder perfekt
Jeg er dog på vej til Island på onsdag og kommer hjem igen onsdag d. 4/2, så det ville først kunne blive efter jeg er kommet hjem igen … jeg vil nemlig gerne (hvis det er) selv bringe hende ud i sit nye hjem :S … og selvfølgelig lige selv tage en snak med vedkommende inden, for at være sikker på at det ER det rigtige hjem for hende.
Men det lyder lovende …
Jeg ved ikke om du har været inde på vildkat.dk for at læse om hende … men hun er steriliseret, øremærket og vaccineret. Hun er ca. 4 år (ifølge min dyrlæge) og er pt. lidt buttet efter at have svælget i killingefoder hele sommeren (hun fik 4 killinger d. 22/7) … men det skal nok komme af, når hun går helt væk fra killingefoderet.
Hun er semilanghåret (minder om gammaldags Norsk Skovkat), men har en nem pels som hun holder selv … hun havde rendt ude hele vinteren, men der var ikke noget i vejen med hendes pels, da jeg begyndte at tage mig af hende i sommers
[quote=Skattekat;107519]Det lyder perfekt
Jeg er dog på vej til Island på onsdag og kommer hjem igen onsdag d. 4/2, så det ville først kunne blive efter jeg er kommet hjem igen … jeg vil nemlig gerne (hvis det er) selv bringe hende ud i sit nye hjem :S … og selvfølgelig lige selv tage en snak med vedkommende inden, for at være sikker på at det ER det rigtige hjem for hende.
Men det lyder lovende …
Jeg ved ikke om du har været inde på vildkat.dk for at læse om hende … men hun er steriliseret, øremærket og vaccineret. Hun er ca. 4 år (ifølge min dyrlæge) og er pt. lidt buttet efter at have svælget i killingefoder hele sommeren (hun fik 4 killinger d. 22/7) … men det skal nok komme af, når hun går helt væk fra killingefoderet.
Hun er semilanghåret (minder om gammaldags Norsk Skovkat), men har en nem pels som hun holder selv … hun havde rendt ude hele vinteren, men der var ikke noget i vejen med hendes pels, da jeg begyndte at tage mig af hende i sommers [/quote]
jo jo har tjekket men jeg regner med at printe siden fra vildkat ud og give hende og evt din mail eller et eller andet
skal som sagt lige høre først om hun overhovedet er intrereseret i min hjælp, men kom bare sådan til at tænke på dem da jeg læste tråden her
Det er helt i orden og du skal have tak for, at du er villig til at hjælpe … både de ældre mennesker og Yrja