Snacks

Hvad anvender I som snacks og godbidder til jeres katte?

Jeg er godt klar over, at alle katte har deres egne favoritter, men jeg har brug for lidt inspiration :?

Mine får deres almindelige tørfoder som snacks - det skal bare lægges i en
lille dåse, så det rasler godt, så bliver de ellevilde :yatta::yatta: :høhø:

Lige nu får Charlie Whiskas :slight_smile:

Vores er VILDE efter de stænger/pinde de har i Aldi.
De fåes vist i tre smagsvarianter.

[quote=Charlotte Oeh.;363583]Mine får deres almindelige tørfoder som snacks - det skal bare lægges i en
lille dåse, så det rasler godt, så bliver de ellevilde :yatta::yatta: :høhø:[/quote]
Hmm, den er jeg ikke sikker på, at mine hopper på - desværre :ups:

Malt, vitamin pasta og whiskas anti-hairball godbidder :slight_smile:

Amira kan godt lide gærtabletter og græstabletter, mens Deena er mere til Thrive-rejer. De gider ikke hinandens :stuck_out_tongue:
Men så har jeg prøvet den her med lam, når nu jeg har det her allergiproblem hos Amira: Dokas Fleischsnack für Hunde günstig kaufen | zooplus Og de er altså virkelig gode, jeg tror de fungerer helt udemærket som ‘tandbørste’. Indtil videre har jeg brækket dem i mindre stykker, så må vi se, om kattene sidenhen vil finde det interessant at gnave i lidt større stykker.

Whiskas godbidder (alle varianter), og stængerne fra Aldi. :slight_smile: Jeg har efterhånden købt mig halvfattig i alle mulige andre, men det er kun dem de gider.
Fnuggi gider slet ikke godbidder, men han vimser altid om mig sammen med de andre, når de er snacktid. Han skulle jo helst ikke gå glip af noget. :tihi:

[quote=pivnu;363591]Amira kan godt lide gærtabletter og græstabletter, mens Deena er mere til Thrive-rejer. De gider ikke hinandens :stuck_out_tongue:
Men så har jeg prøvet den her med lam, når nu jeg har det her allergiproblem hos Amira: Dokas Fleischsnack für Hunde günstig kaufen | zooplus Og de er altså virkelig gode, jeg tror de fungerer helt udemærket som ‘tandbørste’. Indtil videre har jeg brækket dem i mindre stykker, så må vi se, om kattene sidenhen vil finde det interessant at gnave i lidt større stykker.[/quote]“Tandbørste-bidderne” ser interessante ud. Jeg kan ikke rigtig genneskue om de er tørre eller våde? :?

De er tøre og ret seje. Derfor jeg tror, at de er udemærkede ‘tandbørster’.

Det kan være, at de skal afprøves med næste bestiling fra zooplus :slight_smile:

Her hjemme får katte-misserne som guf: Cat Sticks & Let’s Bite med kyllinge smag.
Venter spændt på: Miamor Cat Confect, kommer med pakkeposten. Dem er jeg rigtig spændt på.

[quote=Kimilla;363619]Her hjemme får katte-misserne som guf: Cat Sticks & Let’s Bite med kyllinge smag.
Venter spændt på: Miamor Cat Confect, kommer med pakkeposten. Dem er jeg rigtig spændt på.[/quote]Husk at update :thumbup:

Fra Zooplus eller?

[quote=Zunar-J5;363621]Husk at update :thumbup:

Fra Zooplus eller?[/quote]

Klart. :slight_smile: Miamor er fra Zooplus. Let’s Bite er fra rundelens dyrehandel på Nørrebro :slight_smile:

Her er den bedste godbid Miamor cat confect.
De er simpelhen helt vilde med dem:)
Hilsen Lisbeth

Hjemme hos mig kommer det an på, hvem man spørger - og på hvilket tidspunktet af døgnet :høhø:

Thrive duer til alle, altid, hele tiden, hver dag, fra morgen til aften :thumbup:

Miamor Chicklets inhaleres af Fanny, uanset om det er med and eller kylling. Sander spiser gerne kylling, dog i lidt mindre bidder. Galliano er ligeglad.

Sander og Galliano spiser gerne Whiskas Temptations. Fanny gider ikke engang snuse til dem.

Galliano spiser gerne - og kan lugte dem gennem posen - tørrede kyllingeplader a la dem, Lene (Pivnu) viste i et tidligere indlæg. Fanny har ikke forstået, de er mad og Sander hjælper kun til engang imellem.

Kattemalt, Vitaminpasta og Ostepasta spises af alle med større eller mindre held og bruges som regel som enten belønning, når jeg har været dum eller til at “gemme” pulver i.

Alle elsker også tyggestænger fra Aldi :slight_smile:

Så har vi vist heller ikke mere i skuffen for øjeblikket :høhø::høhø:

Og moralen var… at man skal købe en lille smule af alting og prøve sig frem :høhø:

Ja, jeg er da glad for, at skuffen er stor - jeg får jo nok ikke færre katte med tiden :stuck_out_tongue:

Herhjemme er det primært stængerne fra Aldi, og så disse:

Drengene er helt vilde med stængerne fra Aldi og Lidl… Hm… de er faktisk vilde med alle slags snacks :høhø: Hvis det stod til dem skulle de leve af dejlige snacks i stedet for deres kedelige tørfoder :høhø: