Snart ikke mere overskud

Jeg kommer flere gange daglig på et forum, hvor både viden om og ansvar for katte ofte er under lavmålet.
Det bliver sværere og sværere for mig at holde en diplomatisk tone derinde, og mit humør bliver meget påvirket af det, så meget, at det, jeg læser derinde, kværner rundt i hovedet på mig bagefter, når jeg har slukket pc’en.

Jeg er der udelukkende for kattenes skyld, og i en del tilfælde er det heldigvis også lykkedes for mig og nogle ligesindede derinde hen ad vejen at “omvende” nogle af brugere derinde.
Det ses heldigvis af deres svar til andre igen.

Læs nu dette sidste:

Er der noget at sige til, jeg ikke kan sove nu?

Trængte bare til at få luft, og det gik så ud over jer :S

Stakkels lille kat!
Jeg nægter at være inde på KG’s forum, pga sådanne historier!
Hvordan kan hun dog lade katten lide sådan???

Mega: Jeg har dyb sympati med dine følelser omkring det forum.
Jeg har en profil derinde, men går næsten aldrig derind af samme årsag som dig.

Jeg har forsøgt at hjælpe og har da også hjulpet nogle, men en så voldsom uvidenhed skal man virkelig lede længe efter! Jeg har endnu til gode at se det andre steder.

Det værste er når de giver fif til en adfærdsvanskelig kat - positiv straf er det eneste de kan foreslå - i hvert tilfælde mange af dem.

Jeg har bemærket, at brugere herinde fra også deltager - inkl. dig - og forsøger at omvende dem derinde og jeg har set, hvad I er oppe imod nogle gange.

Det er rystende!
Så ja jeg føler det samme som dig.

Det værste er, at alle kattene ikke får hjælp når jeg trækker mig - men jeg kan næsten heller ikke mere… Det er forfærdelige ting der er i det forum.

Jeg har heldigvis aldrig set lignende på andre fora!

Deres marked er også en slaraffenland for kattehandlere og BYBere. Jeg er frosset derinde flere gange fordi jeg har taget Charlotte Kofoed i annoncer derinde og advaret mod hende med navn.

Jeg har tænkt mig at advare igen naturligvis - men deres forum… en af mine veninder har ikke kat men elsker katte og hun var derinde hvorefter hun skrev.

“Har du været i deres forum Helle? Har du set, hvad de rådgiver hinanden til???!! Jeg er rystet! Hvad mon det gør ved dig som katteven at læse den slags?”

Jeg svarede noget lig Megas indlæg her…

Det føles som at slå i en pude.

MVH Helle

PS du kan søge Maiken Lysholm Sten derinde - hun er sjovt nok stort set heller aldrig logget ind… du kan nok gætte hvorfor…

Årsagen er også, at en stor del af disse brugere slet slet ikke er modtagelige for hjælp.

Jeg har også haft en profil på det forum - den holdt under 1 måned.
Jeg bliver nemlig også påvirket, hvis folk i dén grad er ikke-lyttende - og i øvrigt bakker hinanden op i noget, der - for mig - er så indlysende forkert.
Men jeg gider simpelthen ikke have mit humør ødelagt af den slags, så jeg nedlagde min profil igen.

Ja jeg overvejer meget hvad jeg skal…

forstår dig Vivi

Jeg har kigget med derinde fra tid til anden - og det lader til, at det er tåbernes holdeplads!

:doh::doh::doh::doh::doh:

De fornuftige, som også er der, kan ikke trænge igennem til fjolserne - det er nyttesløst at prøve.

-grrrierdumme-grrrierdumme-grrrierdumme-grrrierdumme

Men jeg forstår godt, at I prøver, for kattenes skyld.

:ked::ked::ked::ked::ked:

Jeg har også været derinde engang… det gør ganske enkelt FOR ondt

Ja desværre er der sådanne individer der er totalt blottet for almindelig sund fornuft. Jeg bliver også vred og frusteret, men bliver utrættelig ved at give råd selvom det skærer mig i hjertet indimellem det jeg læser.

Folk kan også starte 3 tråde om det samme emne… det kan drive mig til vanvid i stedet for at læse i nogen af de tråde der allerede kører.

Jeg er på det forum -og er forummets dumme kælling nr. 1.

Min moral har problemer med jeg opdager jeg jeg ikke svarer på inlæg -.fordi de anser det som nedhagling -. jeg mener nu det er mig der bliver det. Men det forskrækker mig jeg kan komme derud hvor jeg holder snotten for mig selv

mod dumhed kæmper selv guderne forgæves er der jo et ordsprog der lyder :S tragisk nok…

men når der ikke er nogen forum-kultur (for det er der på ingen måde derinde) så tiltrækkes de værste af de værste… det er tragisk

Jeg kan se jeg ikke behøver at skrive hvorfor jeg aldrig er derinde, har en profil, men gider ikke sidde og blive i dårligt humør og få det skidt af at læse sådan et sted.
Knus Elin

Ringer kun til dyrlægen en lørdag aften kl. 23, hvis det er akut

**åbner døren også stikker **** i et vral og vælter rundt på tre ben og fultstændig sort i hovdet. Højre forben total hævet og blodig og han piver ***

For H******* da også :mad: Hvis det IKKE er AKUT, hvad Fa**** er så``:mad::doh:

Jeg er målløs efterat have læst tråden :uha:
Jeg blev dog ikke mindre målløs over et svar fra en derinde. som nærmest forsvarer handlingerne. Vedkommende er selv tidl. opdrætter og exkluderet af FD pga. “forkert behandling” af sine dyr.

troede faktisk man lærte af sine “fejl” men åbenbart ikke der.:thumbdown:

Det er da utroligt hvordan nogen behandler deres dyr.

Dette er endnu et incitament for indførelse af dyrepoliti, for de havde været alle tiders i denne situation.
De kunne møde op på bopælen og tilse katten og tage den til relevant behandling om nødvendigt. Alternativt kunne vi andre have ro i sjælen over at kompetente mennesker havde vurderet situationen.

Hvad skete der mere med missen :blegne:… Jeg har heller ikke profil der …

Men er der nogle der ved , hvad der efterfølgende skete… er sket :?:ked:

Hun skriver gudhjælpende at katten " LEGER SYG "-what

Lis: velkommen i klubben:-)

Min opfattelse af dig er dog stik modsat! Du er en af dem der kæmper!

Tja, forskellige mennesker regerer på forskellige fora. Desværre.
Der er et andet katteforum, hvor Aldis/Lidls kattefoder tilbedes i en grad, så at jeg også efterhånden har opgivet. For hver gang der nævnes foder, så har man jord i hovedet, fordi man kan finde på at give så meget for de gode mærker.
Så det er rart, at Lis har vist mig dette sted :slight_smile: her er også overvældende meget aktivitet i forhold til de andre steder…

Ej for f***** :uha::besvimer:!!! Nogen burte VIRKELIG ikke have dyr:ked::ked::ked:
Og at der tilmed er nogen der bakker hende op… Jamen altså!! :fuck::doh::doh:

Ja …

sidst jeg var derinde var der en smuk kat der skulle aflives klokken 15 samme dag… Jeg sendte hende en PB og bad hende kontakte mig - katten var rask - men urenlig pga at hun har den sammen med to fertile hankatte som mobber den big time.

Hun fik kolde fødder og undlod at aflive - så nu forsøger jeg at få hende til at kastrere de to og få den tredje ud i et andet hjem.

Hvis jeg går derind nu, så kan jeg sikkert finde en mere og en mere og en mere… SUK!

dejligt at læse, at andre har samme oplevelse af det sted!

[QUOTE=Mig og Mille T;113894]Jeg er målløs efterat have læst tråden :uha:
Jeg blev dog ikke mindre målløs over et svar fra en derinde. som nærmest forsvarer handlingerne. Vedkommende er selv tidl. opdrætter og exkluderet af FD pga. “forkert behandling” af sine dyr.

troede faktisk man lærte af sine “fejl” men åbenbart ikke der.:thumbdown:

Det er da utroligt hvordan nogen behandler deres dyr.

Dette er endnu et incitament for indførelse af dyrepoliti, for de havde været alle tiders i denne situation.
De kunne møde op på bopælen og tilse katten og tage den til relevant behandling om nødvendigt. Alternativt kunne vi andre have ro i sjælen over at kompetente mennesker havde vurderet situationen.[/QUOTE]

Ja, det bemærkede jeg faktisk også. At hun, der fik fjernet og aflivet de fleste af hendes dyr pga. misrygt sidder og forsvarer handlingen. Føj for pokker…

Jeg her på KG, men deltager yderst sjældent i deres forum, da jeg anser det for spild af god tid. Der er så mange derinde, som aldrig burde have haft andet end et tøjdyr.