Snart med katte terrasse

Fra d.1. dec. har jeg fået ny lejlighed i boligselskabet (bor nu hos privat) Den er på 1. sal og vi får vores egen lukkede terrasse :kryds:
Så nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan jeg hegner ind - der er jo træhegn omkring terrassen men da Mathilde ikke ser det store problem i at tage en tur i frit fald fra 1. sal skal der jo hegn op, så vi alle kan sidde ude på terrassen og nyde solen til sommer :slight_smile:
Jeg er simpelthen så LYKKELIG over vi nu får et sted hvor misserne kan komme ud i den friske luft og samtidig være på sikker grund :slight_smile:
Jeg tænker på at forhøje den med trådhegn i en meters højde og så sådan nogle vinkler på så hegnet bukkes indover så de ikke kan kravle over - den eneste der nok vil forsøge er Fru Houdini :tihi:

Det bliver da bare fedt :thumbup:

Det er så dejligt at kunne være ude med dyrene, min den 1. kattegård er endelig klar og forhåbentligt følger en mere til næste år, det er skønt at kunne åbne sine døre og ikke tænke nærmere over det - hjerteligt tillykke med jeres nye bolig der giver den mulighed :slight_smile:

Tusind tak - ja det bliver så dejligt