Snart mig

Jeg fandt bare helt tilfældigt et billede på nettet under en helt anden søgning!
Og tænk!,… så var det med Siam… :slight_smile: Vildt!.. ikke mindst fordi jeg søgte efter noget komplet andet, men i forbindelse med, at jeg torsdag sagde farvel til ‘min’ lille Orientaler…
Såå… Hvis Google er Gud - så ser I her mig om 5-10 år…

Tilføjet:
Altså… jeg tror ikke jeg kan nå at opbygge en ‘terrasse-plads’ på maven… men… jeg kan måske ligge lidt mere ned… :wink:

Hvor ser det hyggeligt ud :smiley:

Sikke dog et herligt billede :smiley:

Næææ så skal man vist ikke ønske sig mere :slight_smile:

Hvad søren, - har Andreas fået siamesere? :tihi:

Skal vi ikke også se et billede af, hvordan du ser ud i dag :slight_smile:

Ehh… Det kan man på min profil. :slight_smile:

Det ser hyggeligt ud. Du må da have et billede der er lidt større end dit profil billede. Mine gamle øjne kan jo ikke se det :slight_smile:

Det er bedst jeg forbliver en smule ‘hemmelig’ Birthe… Jeg er simpelthen ALT for lækker OG så er jeg single og kan lide katte!.. BatKatte… jeg er rig og har godt arbejde, bil og er drøn romantisk… puha… Forstår du nu? :smiley:

:lol: og et ego der passer til kattene :stuck_out_tongue:

:tihi:

:høhø:
VH
Susanne

Manden på billedet hedder faktisk Alan. Alan og Sallie er fra UK og laver siamesere.
Jeg fik i dag en dejlig hjertevarm mail fra dem - som svar på en mail jeg sendte dem. :slight_smile:

Men det korte af det lange er, at jeg nok ender derhenad inden længe :wink: - sådan en lille flok elskelige TurboBatKatte - vile jeg elske at dele sofaen/stolen/hjemmet med…

Jamen der er da heller ikke ret meget der er hyggeligere. Og når først du er lænket til en stol med katte ovenpå dig det meste af dagen, så kommer “terrassen” helt af sig selv :wink:

Men sådan én vil jeg ikke ha’ :wink:

Uha ja, med alle de singler der er herinde så forstår jeg dig godt :smiley:

:):):slight_smile: Søren du skrev altså engang som svar på et af mine indlæg, at man ikke måtte lyve her på kattegale :? Du har da mere end én bil :høhø::høhø::høhø:

Hilsen
Birthe & Tossekattene

[QUOTE=binks;810873]:):):slight_smile: Søren du skrev altså engang som svar på et af mine indlæg, at man ikke måtte lyve her på kattegale :? Du har da mere end én bil :høhø::høhø::høhø:
[/QUOTE]

Jeg ville da ikke prale Birthe! :slight_smile: Men det er nu sødt af dig at påpege ‘fejlen’ i mit indlæg! :høhø:

og du elsker børn!!!.. OG kan lave gode desserter…

Ej altså!.. Nu bliver jeg næsten helt genert! :slight_smile: Tarkkk… :smiley:

Er det snart Nytår?.. :slight_smile: