Snart mig

Puha … forstår udmærket, at du ikke vil give dig til kende.

Du har vel også humoristisk sans :wink:

Ej !.. hold nu op!.. :smiley:

Og kan lave mad :wink:

Og eeeeeelsker IKEA :lol: ik Søren? :smiley:

Ej… Nu blir’ jeg godt nok… Hmm… ?? Hvor har du det fra?..

HaHaHaHa!.. IKEA-!!-- SUK!.. Sikke et forfærdeligt sted!..

Måske næste KG træf skal være hos Søren, så vi kan finde ud af om han kan lave mad :gruble:

Nårh ja, en mindre detalje er naturligvis, at vi prøvekører alle hans fede øser, mens han laver maden :tihi:

:stuck_out_tongue:

KVINDER!.. - altid er der noget bag! :smiley:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;811575]Måske næste KG træf skal være hos Søren, så vi kan finde ud af om han kan lave mad :gruble:

Nårh ja, en mindre detalje er naturligvis, at vi prøvekører alle hans fede øser, mens han laver maden :tihi:[/QUOTE]

Og så medbringer I da bare rigeligt med Asti… Så skal det nok blive ligeså festligt som det lignende på billederne, at det var sidst :stuck_out_tongue:

KVINDER!.. - altid er der noget bag! :D[/QUOTE]

du kan også bare få kokken og butleren til at lave maden - så kan du komme med ud og køre :slight_smile:

Harh!..

Jeg kan faktisk godt lide at lave mad… jeg har da lige her til aften stået og skåret 2 styk hele kalvefilet’er op i et par stege, bøffer og lidt småkød… MUMS!..

[QUOTE=KartoffelChips;811597]Harh!..

Jeg kan faktisk godt lide at lave mad… jeg har da lige her til aften stået og skåret 2 styk hele kalvefilet’er op i et par stege, bøffer og lidt småkød… MUMS!..[/QUOTE]

:ok:
Hvad var det datoen var?

Grrr… !!

[QUOTE=KartoffelChips;811597]Harh!..

Jeg kan faktisk godt lide at lave mad… jeg har da lige her til aften stået og skåret 2 styk hele kalvefilet’er op i et par stege, bøffer og lidt småkød… MUMS!..[/QUOTE]

Skal vi ikke alle sammen stemme for at vi sagtens kan holde 2 asti fester til sommer? Nr 2 hos
Søren ?

Jeg kan allerede nu se en fantastisk fest for det indre blik … :wehu:

Ok… NU indrømmer jeg det!!.. Jeg kan jo godt lide det… men er altså OGSÅ genert og har røde kinder! :smiley: :smiley:

Jeg stemmer for August :slight_smile:

Det lyder som en glimrende idé - det plejer at være forrygende grillvejr i august til alt det dejlige oksekød :thumbup:

[QUOTE=KartoffelChips;811597]Harh!..

Jeg kan faktisk godt lide at lave mad… jeg har da lige her til aften stået og skåret 2 styk hele kalvefilet’er op i et par stege, bøffer og lidt småkød… MUMS!..[/QUOTE]

God idé! :smiley:

Set the date :smiley:

I nævnte Asti? I’m in!!! :rock:
Jeg skal nok lade være med at tale med planterne… (igen)…

[QUOTE=Barky;811649]I nævnte Asti? I’m in!!! :rock:
Jeg skal nok lade være med at tale med planterne… (igen)…[/QUOTE]

Har ellers hørt, at ham der Søren er en køn plante :wink: