[QUOTE=LabelleSax;586239]lucy er nu slappet mere af og ligger og putter med mislingerne 
Syntes jeg kan mærke en mere derinde og der mangler stadig 2 moderkager, så håber hun føder dem her i aften[/QUOTE]
Hold godt øje med dem. Det er noget satans noget, hvis de ikke kommer ud.
Men TILLYKKE med babyerne
Håber hun kommer med de sidste moderkager, så I kan få noget søvn allesammen 
[QUOTE=DK*DeLaCour;586247]Hold godt øje med dem. Det er noget satans noget, hvis de ikke kommer ud.
Men TILLYKKE med babyerne
Håber hun kommer med de sidste moderkager, så I kan få noget søvn allesammen :)[/QUOTE]
Tro mig, vi er meget obs’e på om de kommer ud, sidst gjorde de ikke og allerede efter 1½ døgn var hun meget syg, så har hun ikke født dem i morgen skal hun tjekkes ved dyrlægen så hun evt kan få den sammentrækne sprøjte 
Og tusind tak.
[QUOTE=LabelleSax;586258]Tro mig, vi er meget obs’e på om de kommer ud, sidst gjorde de ikke og allerede efter 1½ døgn var hun meget syg, så har hun ikke født dem i morgen skal hun tjekkes ved dyrlægen så hun evt kan få den sammentrækne sprøjte 
Og tusind tak.[/QUOTE]
Jeg ville IKKE vente til imorgen…min hunkat blev rigtig dårlig allerede efter 5 timer hvor en moderkage ikke var kommet ud.
Hun skal jo lige have en chance for at føde færdig
der er nu født en killing mere + en moderkage mere
Så kom der en colourpoint pige mere på 121 g 
er der så fem eller seks nu
uanset hvad tillykke med dem
Stort tillykke med dem alle sammen 
Mange tak allesammen 
Der kom 5, den sidste var ne rigtig efternøgler, men flot vægt på dem alle 
3 piger og 2 drenge og har det alle godt.
Lucy og killingerne skal til tjek her i formiddag for at se om alt er kommet ud så vi er på den sikre side da vi kun har set 3 moderkager.
TIllykke med dine små, godt du lige får tjekket de moderkager, jeg havde en brite der efter mindre end 12 timer var dødssyg af en tilbageholdt moderkage.
KH
Linda
[QUOTE=mea culpa;586441]TIllykke med dine små, godt du lige får tjekket de moderkager, jeg havde en brite der efter mindre end 12 timer var dødssyg af en tilbageholdt moderkage.
KH
Linda[/QUOTE]
Tusind tak, ja lucy blev også syg sidst i løbet af ½ døgn.
Hun havde stadig 1 moderkage og fik en sammen trækkende sprøjte og hun er begyndt at bløde lige efter så den er på vej ud 
dejligt at hun slipper for at blive syg, mor og børnene hygger i kassen, billeder kommer i dag