Snart?

[QUOTE=LabelleSax;586239]lucy er nu slappet mere af og ligger og putter med mislingerne :smiley:
Syntes jeg kan mærke en mere derinde og der mangler stadig 2 moderkager, så håber hun føder dem her i aften[/QUOTE]

Hold godt øje med dem. Det er noget satans noget, hvis de ikke kommer ud.

Men TILLYKKE med babyerne :hjerte: Håber hun kommer med de sidste moderkager, så I kan få noget søvn allesammen :slight_smile:

[QUOTE=DK*DeLaCour;586247]Hold godt øje med dem. Det er noget satans noget, hvis de ikke kommer ud.

Men TILLYKKE med babyerne :hjerte: Håber hun kommer med de sidste moderkager, så I kan få noget søvn allesammen :)[/QUOTE]

Tro mig, vi er meget obs’e på om de kommer ud, sidst gjorde de ikke og allerede efter 1½ døgn var hun meget syg, så har hun ikke født dem i morgen skal hun tjekkes ved dyrlægen så hun evt kan få den sammentrækne sprøjte :smiley:
Og tusind tak.

[QUOTE=LabelleSax;586258]Tro mig, vi er meget obs’e på om de kommer ud, sidst gjorde de ikke og allerede efter 1½ døgn var hun meget syg, så har hun ikke født dem i morgen skal hun tjekkes ved dyrlægen så hun evt kan få den sammentrækne sprøjte :smiley:
Og tusind tak.[/QUOTE]
Jeg ville IKKE vente til imorgen…min hunkat blev rigtig dårlig allerede efter 5 timer hvor en moderkage ikke var kommet ud.

Tillykke med de fire :slight_smile:

Hun skal jo lige have en chance for at føde færdig :slight_smile: der er nu født en killing mere + en moderkage mere

Så kom der en colourpoint pige mere på 121 g :slight_smile:

er der så fem eller seks nu
uanset hvad tillykke med dem

Stort tillykke med dem alle sammen :slight_smile:

Nummer 4 blev født 13:15, så der var godt nok længe imellem. Håber efternøleren også har det godt.

Og naturligvis et stort tillykke med hende også. Nu kommer der vel ikke flere. :slight_smile:
:flag::rul::flag:

Mange tak allesammen :slight_smile:
Der kom 5, den sidste var ne rigtig efternøgler, men flot vægt på dem alle :slight_smile:

3 piger og 2 drenge og har det alle godt.
Lucy og killingerne skal til tjek her i formiddag for at se om alt er kommet ud så vi er på den sikre side da vi kun har set 3 moderkager.

TIllykke med dine små, godt du lige får tjekket de moderkager, jeg havde en brite der efter mindre end 12 timer var dødssyg af en tilbageholdt moderkage.

KH
Linda

:flag: Tillykke med dem alle 5 :slight_smile:

[QUOTE=mea culpa;586441]TIllykke med dine små, godt du lige får tjekket de moderkager, jeg havde en brite der efter mindre end 12 timer var dødssyg af en tilbageholdt moderkage.

KH
Linda[/QUOTE]

Tusind tak, ja lucy blev også syg sidst i løbet af ½ døgn.
Hun havde stadig 1 moderkage og fik en sammen trækkende sprøjte og hun er begyndt at bløde lige efter så den er på vej ud :slight_smile:
dejligt at hun slipper for at blive syg, mor og børnene hygger i kassen, billeder kommer i dag

SÅ ER DER BILLEDER… under Billeder af lucy’s mislinger født d. 26/4-2011