Sne ? Hvor?

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Tænker at vise vores kattes hyggesteder, nu hvor det er sne og koldt ude.

:wehuu:

Silke ligger i sin hængekøje og varmer sig - og når hun trænger til at fylde lidt mere - dumper hun lige ned i underkøjen, som er en MEGA pude med lammeskind på.

:hjerte:

Aslan og Snebold ligger på deres faste pladser:

Og sådan en hængekøje har vi også, og det skal lige siges, og den kan ikke kun bruges af katte… (undskylder et billede af en hund, men synes lige Tante Tut, skulle se)

Her bliver der hygget i alle kroge, men der er altså også flere som render ud og ind af kattelemmen og skal lege i sneen :høhø:
Men ellers blver der mest hygget inde, nogle ordner negle, andre tager en storvask og så er der dem som ligger sig på køkkenbordet og regner med at nu må der da snart bliver serveret råt kød :savle: så er der nogle som tager en rask lille slåskamp ( hundene) og så er der dem som er ved at kede sig ihjel:tihi:
Hilsen Lisbeth

Herhjemme nullerputtes der på højeste niveau. -love
Freja i den store og Bernie i den lille -lol Dejligt, at de nyder nullerputsengene! :smiley:

Super skønne billeder - tusind tak for kigget ind i jeres lille hyggestund :thumbup:

:tak:

Ja… tak for de dejlige billeder… der er plads til MANGE flere…

:hjertehop::hjertehop:

Så fik jeg fanget et par billeder af mine to drenge.
Badeværelsegulvet med varme i er det allerbedste sted! :hjertehop:

:thumbup: Dejlige billeder

fik lige et billed med alle tre katte… på kradsetræet

Super skønne billeder, her ligger Cigurd inde i vores seng og putter :slight_smile: Har ikke lige fået taget nogen billeder endnu :slight_smile:

Hvor er de søde :slight_smile:

Herhjemme er der rift om min varmepude i denne vinterkulde. De elsker når jeg sætter den på 1 og så lægger den på sofaen… Så kæmpes der om hvem der kan få mest pude at ligge på. Det er sådan en med ur på så den slukker automatisk efter et stykke tid.

Der er også rift om Brita’s nullerput senge… der kan godt ligge en stor stak burmesere i de 2 jeg har stående foran radiatorerne.

Mosier finder man enten i sin hængekøje:

Eller i fodenden af den opvarmede vandseng:

Men når jeg skal sy, så finder man ham på det stof jeg skal bruge :venter::

[quote=Blabl;500547]Mosier finder man enten i sin hængekøje:

Eller i fodenden af den opvarmede vandseng:

Men når jeg skal sy, så finder man ham på det stof jeg skal bruge :venter::

[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Hvor er han dog hjælpsom…

:ok: :hjerte: