Sne i morgen?

[quote=Gry Gressbakken;284672]jeg gad godt se hvordan willow reagerer på sne. Gid jeg havde en stor indhegnet have Gg

Jeg gad godt se mine to tosser tumle rundt i sneen :)[/quote]

:?

Har du fået den nye kat ??

Hvor er billederne af den og Willow henne, hva’-hva’-hva’ ???

:kryds:

[quote=Lunica;284674]Det gør jeg også :tihi:

Og jeg er ihvertfald ikke barnlig, jeg sørger bare for årstidens aktivering til mine 3 luksusdyr :høhø:[/quote]

:fin::fin::fin:

Nårh ja, sådan kan det også formuleres…

:høhø:

Naaaah! Jeg kan godt lide sne, men SÅ godt kan jeg ikke lide det - midt på stuegulvet Gg

Har du fået den nye kat ??

Hvor er billederne af den og Willow henne, hva’-hva’-hva’ ???

:kryds:[/quote]

Ja ham har jeg da haft længe nu :tihi: Cheops og Willow nyder virkelig hinanden i disse kolde dage :hjerte:

Ja de lover sne og sne, og så kommer der aldrig noget!

Jeg tror på maks 2 fnug slud :slight_smile:

[quote=Rikke H;284746]Ja de lover sne og sne, og så kommer der aldrig noget!

Jeg tror på maks 2 fnug slud :-)[/quote]

:inlove::inlove:

Ja… jeg forventer nu heller ikke store, dejlige, smukke sneflokke der kommer vrimlende.

-ihhaltsåå

Jeg elsker sne - vel at mærke, når jeg har fri.

Jeg synes, det er svært belastende at skulle glide rundt i sne i de københavnske gader :rock:

[quote=Charlotte Oeh.;285109]Jeg elsker sne - vel at mærke, når jeg har fri.

Jeg synes, det er svært belastende at skulle glide rundt i sne i de københavnske gader :rock:[/quote]

:inlove::inlove:

Helt enig… sne og trafik i bil og på cykel er ikke så spændende - men at gå tur i det, når det ligger fint, hvidt og rent - dét er bare dejligt.

:wehu::wehu:

[quote=Charlotte Oeh.;285109]Jeg elsker sne - vel at mærke, når jeg har fri.

Jeg synes, det er svært belastende at skulle glide rundt i sne i de københavnske gader :rock:[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu:

WHAT !?

Du har ændret dit nissehalløj… købt nye nisser ??

:hjerte::hjerte::hjerte:

Det har jeg ikke en gang gjort endnu.

-engel

Jeg smider lige lidt grus i glæden :ups:

Jeg kan godt lide sne, men så egentligt helst at vi kun fik det til jul. Jeg kan godt undvære sneen og kulden -surrender pånær i julen -engel Der må der gerne være meter høje snedriver :thumbup:

Håber ikke der kommer alt for meget sne i morgen :ups:

[quote=Annette O;285121]Jeg smider lige lidt grus i glæden :ups:

Jeg kan godt lide sne, men så egentligt helst at vi kun fik det til jul. Jeg kan godt undvære sneen og kulden -surrender pånær i julen -engel Der må der gerne være meter høje snedriver :thumbup:

Håber ikke der kommer alt for meget sne i morgen :ups:[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Bare du ikke smider grus i MIN sne… så kan du da have lov til din mening om det.

:høhø:

Og jeg tror faktisk, at der måske kommer en smule regn med pels på - det er det hele.

:græde:


Jeg danser gerne en lille dans, så vi kan få lidt sne i morgen. Jeg skal nemlig være hjemme og lave en masse smykker på bestilling, og ellers læse op til min eksamen og hygge om kattene. :slight_smile:

:tak::tak::tak::tak:

:snemandsdans:snemand

ååårh…

var der ikke lige en af jer super husmødre dér der kunne komme en tur forbi med en kop varm kakao og nybagte boller midt i en fin nysne?

Det synes jeg GODT nok kunne være hyggeligt!

BWHAT !?[/B]

BDu har ændret dit nissehalløj… købt nye nisser ??[/B]

BDet har jeg ikke en gang gjort endnu.[/B]

-engel[/quote]

Man må være beredt :cool:

[quote=Charlotte Oeh.;285136]Man må være beredt :cool:

[/quote]

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Årrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh !!!

Hvor er dem skønne…

:tak:

BBare du ikke smider grus i MIN sne… så kan du da have lov til din mening om det.[/B]

BOg jeg tror faktisk, at der måske kommer en smule regn med pels på - det er det hele.[/B]

:græde:

[/quote]

Det kunne jeg aldrig drømme om :thumbup:

Jeg elsker sne - tag endelig ikke fejl af det, men det er mest den smukke, rene og nyfaldne sne, der ligger i tykke lag og skinner så smukt jeg elsker -engel

Det er mest kulden der generer mig, men det er på grund af min åndsvage ryg, som ikke kan klare koldt vejr, uden at være til gene og belastning for mig :frowning:

[quote=Annette O;285142]Det kunne jeg aldrig drømme om :thumbup:

Jeg elsker sne - tag endelig ikke fejl af det, men det er mest den smukke, rene og nyfaldne sne, der ligger i tykke lag og skinner så smukt jeg elsker -engel

Det er mest kulden der generer mig, men det er på grund af min åndsvage ryg, som ikke kan klare koldt vejr, uden at være til gene og belastning for mig :([/quote]

:inlove::inlove:

Enig - og hvor er det da trist med sådan en dum ryg - så for din skyld, håber jeg på en mild vinter.

:hjerte:

der er ikke noget skønnere og flottere end dejlig nyfalden og uberørt hvid sne , men jeg hader at skulle kører bil i det og jeg hader endnu mere at skovle sne og jeg er squ så blæst i dysen at jeg skovler sne væk så det gør en ting.
snerydningen i vores kvarter er lige til at lukke op og sk… i, den er bare så ringe og når man bor i en rækkehus-ende, så gæt lige hvem der skal døje med alt det sammenskovlede sne fra sne-rydningen:thumbdown:

[quote=Johnny;285149]der er ikke noget skønnere og flottere end dejlig nyfalden og uberørt hvid sne , men jeg hader at skulle kører bil i det og jeg hader endnu mere at skovle sne og jeg er squ så blæst i dysen at jeg skovler sne væk så det gør en ting.
snerydningen i vores kvarter er lige til at lukke op og sk… i, den er bare så ringe og når man bor i en rækkehus-ende, så gæt lige hvem der skal døje med alt det sammenskovlede sne fra sne-rydningen:thumbdown:[/quote]


:fin::fin::fin:

Et kvalificeret bud må være :

Din nabo ???

:klapper::klapper::klapper:

Der er endnu ingen sne i Nordjylland, men det blæser helt afsindigt :fryse: -fryserheltvildt

Er der sne andre steder??