Sne

Så er det begyndt at sne her, hvordan ser det ud ved jer?
Hilsen Lisbeth

Ingen sne her…endnu. Her er på Amager, hvis nogen skulle være i tvivl.

Ingen sne her endnu - Men mon ikke det snart kommer…

tølløse melder om ingen sne endnu!:slight_smile:

Intet snevejr i Slagelse - endnu

Der er ingen sne nede ved den tyske grænse endnu, og temp. ligger kun på -4 grader. Det er til at leve med.

det lander i Ishøj omkring 21 har jeg fra DMI

Ingen sne her men -15

Uf, det var koldt, her er det kun et par graders frost men sneen er begyndt her.

Vi har heller ikke fået sne endnu i Kolding, men vi har også nok for resten af året så bygerne må gerne springe Kolding over i denne omgang uden at vi vil føle os snydt.

Jeg er flyttet så >.< -17 her …

Ja jeg syntes helt sikkert også at Nakskov har fået nok.

Jeg synes også, at København har fået nok. :mad:

Øv, hvor jeg HADER snevejr og glatte veje.

:ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh:

:engel2: :engel2: :engel2:

Sidder stadig og spejder efter et lille-bitte snefnug - men det er ikke nået til mig endnu.

GLÆDER mig til snestorm, og bliver det ikke for sent er jeg NØDT til at gå en lille aftentur…

:klap::klap::klap:

ingen sne ved skanderborg endnu…og jeg håber det bliver syd for kolding, når det kommer

[quote=Tante Tut;518199]:engel2: :engel2: :engel2:

Sidder stadig og spejder efter et lille-bitte snefnug - men det er ikke nået til mig endnu.

GLÆDER mig til snestorm, og bliver det ikke for sent er jeg NØDT til at gå en lille aftentur…

:klap::klap::klap:[/quote]

Ja her sner det stille og roligt endnu.
Og du må gerne få det :slight_smile:
Det kan da også være rigtig hyggeligt…hvis man bare ikke skal ud cykle eller langt i bil.

Ingen sne, men meget isglatte veje rundt omkring. Men det skulle ramme os i løbet af aftenen/natten.

[quote=Coon Danica;518206]Ja her sner det stille og roligt endnu.
Og du må gerne få det :slight_smile:
Det kan da også være rigtig hyggeligt…hvis man bare ikke skal ud cykle eller langt i bil.[/quote]

:rock::rock::rock:

Jeg napper det… men nej !!! det er ikke sjovt med alle de alvorlige problemer, det skaber for trafikken og for liv og lemmer…

:s:S

Der er sikkert mange, der ikke kan komme af sted til familien i julen og det er trist.

:S

Jeg håber det holder sig på et minimum… jeg kører til Århus, ligemeget hvad… Om det skal skal gå med 20 km i timen!!!:ups:

[quote=Tante Tut;518199]:engel2: :engel2: :engel2:

GLÆDER mig til snestorm

:klap::klap::klap:[/quote]

ja DET bliver så for DIN regning…ret egoistisk hvis du spørger mig

jeg synes det er sørgeligt hvis jeg ikke kan komme ud og hjælpe dem
som har behov for hjælp
og at de skal være alene, og måske skal sidde en halv nat og vente på hjælp på grund af vejret…der sidder rigtig mange mennesker derude som er afhængig af hjælp…så den snestorm behøver vi ikke…os der kører ud risikere i forvejen liv og lemmer ved at trodse vejret og køre ud…