Snebilleder af Athea

Ja, inspireret af Lisbeths tråd fik jeg da også lige lyst til at poste nogle billeder, det er ved at være et stykke tid siden sidst :tihi:

De er dog ikke beskåret, da jeg ikke lige har et program til det, på denne computer…

Og ja, som Lisbeth skriver så er det lidt svært at fange gode billeder af de små aktive lømler :tihi:

May og Athea

Hvor er de altså bare flotte

Dejlige billeder af meget smukke katte i sne og sol.:slight_smile:

Det er da nogle super gode billeder :smiley: Og hvor er de smukke, begge to :inlove:

Hvorfor skuler hun så olmt? :wink:

Hun er en rigtig fin bette misling! :slight_smile:

/Mette

Jeg ved godt, at tråden handler om Athea, meeeeen hold da op hvor er May bare smuk! Hold da op for nogle flotte farver - og ikke mindst farvesammensætning. :love2: Athea ligner en rigtig “Whiskas”-kat. Flot er hun helt bestemt, og en smuk repræsentant for sin race. Kan det passe at hun var med i Brædstrup om lørdagen?

Dejlige billeder af smuksakkerne :wink:

Smukke smukke mislinger! :wehuu:

Henriette, Finn Frode, Rikke&Rikke og Maria Amanda - Mange tak for jeres komplimenter til pigerne og billederne :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;559248]Hvorfor skuler hun så olmt? :wink:

Hun er en rigtig fin bette misling! :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Haha, var du der ikke da Eric Reijers snakkede om hendes mean look? :stuck_out_tongue: Det har hun til fulde :tihi: Ej, tror det bla. er modlyset…
Og tak :slight_smile: Hun minder mig en del om Mille stadig, deres kropsbygning især…

Hehe, tak for komplimenten til May, den skal jeg “give videre” :høhø:
Ja, Athea var lige præcis med i Brædstrup der. Pudsigt at du kan huske/genkende hende :slight_smile: