Snebold altså!

Nu er det anden gang Snebold laver det her nummer. Men det er nok lidt vores egen skyld…:ups: Men han havde fået taget den bøtte med godbidder i og fået den åbnet, så de lå overalt… Og selvfølgelig havde han spist en masse:høhø:

Måske skulle man lade være med at lade den bøtte stå på bordet, hvor han kan nå dem…Dumme dumme mig… Men han er altså en bølle…!

De problemer har vi så med alt der er på køkkenbordet i poser. Bernie er sikker på, at det så er katteguf til ham. :wink: Den overbevisning kommer så af, at han en enkelt gang har haft held ved at stjæle en pose koteletter. :høhø:

De rigtige katteguffere opbevares i det dertil indrettede skab. :smiley:

Hvor jeg kender det problem.
Først var det Leopold jeg skulle gemme guffer for, for fik han fat i dem, så åd han dem selv allesammen og forsvarede dem, som var det et stykke vild han havde nedlagt:)
Så kom Hr Viggo Mortensen ind i billedet, han er også en rigtig tyv er han. Hvis jeg glemmer en halv pose våd mad på køkkenbordet, så er det helt sikkert jeg finder to katte , der sidder og slikker sovs af en pose, der er blevet billetmærket mange mange gange af Viggos tænder. Så lærte jeg at sætte åbne poser ind i køleskabet, men så fandt den gode Her Mortensen bare ud af hvilken skuffe jeg gemmer de lukkede poser i. Der er et lille hul i skuffen, så man kan hive skuffen ud, men dette hul er stort nok til at en lille hvid Viggopote kan fiske en pose ud og så lave samme nummer som med de åbne poser.
Det sjove er Knud altid sidder og slikker af posen sammen med Viggo, men med et udtryk, der siger: Det var Viggo der sagde jeg skulle:):slight_smile:

Knus Elin

Jeg har nu ikke det store problem med mad-tyve.
Deres pose med tørfoder, står frit tilgængeligt på et bord, men så længe der er mad i skålen, gider de 2 ikke at besvære sig med at arbejde for at åbne posen. De er også først interesseret i dåsemad når den er åbnet. Før det er en dåse ligeså spændende som en stol, men man kan bare ikke ligge på den.

dejligt det ikke kun er mig, der har kat, der er en tyveknægt!!! Snebold er bare så vilde med de her godbidder, at han går helt i selvsving, når han ser dem…
Han er en ballademager

Jeps. Kattegale har lige kostet os en kyllingefilet. Skulle liiiige og da jeg kom ud i køkkenet igen, var der ædegilde… :venter:

-LOL
Så er der ingen aftensmad?

Sikke nogle små banditter :smiley:

Her i huset kan man også kun lade frugt og andre lige så afskyelige ting stå fremme. Selv en kedelig pose med brød kan give Magic flænsesyge - og når han nu har revet hul på posen, kan han jo også lige så godt nappe en bid af alle seks boller, ikke sandt :tihi:

[quote=Saphiira;500951]-LOL
Så er der ingen aftensmad?[/quote]

Jo da. Blandet salat, pasta, hytteost og hvidløgsbrød :tromme:

[quote=galath;500986]Sikke nogle små banditter :smiley:

Her i huset kan man også kun lade frugt og andre lige så afskyelige ting stå fremme. Selv en kedelig pose med brød kan give Magic flænsesyge - og når han nu har revet hul på posen, kan han jo også lige så godt nappe en bid af alle seks boller, ikke sandt :tihi:[/quote]

Det er skam kun Bernie der laver den slags ballade her :rolleyes:

-LOL
sådan går det, når man uopmærksom…

Ingen problemer her endnu, de kan nemmerlig ikke komme derop :wink:

Men de bruger bare deres mund i stedet, sikke de kan skrige :wink:

[quote=Lotte;501357]Ingen problemer her endnu, de kan nemmerlig ikke komme derop :wink:

Men de bruger bare deres mund i stedet, sikke de kan skrige ;)[/quote]

dvs. du har to skrigehalse… :tihi:

Årh ja,især når det handler om mad :smiley: