Snebolde - nu med aftegn på:-)

Staterne er 3 uger i dag, og man begynder at kunne se aftegnene

Først Montana - det lyser nærmest ud af hende, hvorfor jeg kalder hende den frækkeste pige i kuldet!

Her er to af Colorado - drengen - og han er sjov i aftegnene - vi kan ikke rigtig se endnu hvor vildt det blir, men det er nærmest broget med sort pigment:tihi: Han blir en sjov kat - et lille abstrakt værk:cool2: Han er den hyggeligste killing i kuldet:hjerte: Så mild så mild

Endelig alle tre - her er Louisiana med fra venstre, så Colorado, og endelig Montana. Louisiana er den mest forsigtige og så har hun de sjoveste små kineserøjne som I kan se. Hun er en del i hænder, for hun er mere tilbageholdende end de andre to, så det skal man jo lige være obs på. Men hun er mild og sød og hun har hele vejen igennem været den mindste - hun er født til sidst, så hun er lillesøster på alle måder.

Spændende at se hvordan de udvikler sig i sindet løbende. Om denne foreløbige karakteristik holder ved eller om det ændrer sig.

PS de to piger er bicolor - Louisiana er som snydt ud af næsen på Fie, mens Montanas aftegn er bedre dvs mere som det foretrukne - men det kan ændrer sig endnu - Farverne er først færdige som ca 2-årige, og Fies blis fx blev større end forventet:-) Coloradoer MÅSKE harlekin - mentor er også i tvivl, for vi ser dem ikke så tit hos SNO.

Ih det hvide er SVÆRT - men søde er de da:-)

Ej, hvor er de nuttede :love2:, men Colorado trampede da lige ind i mit hjerte:hjerte:.

Glæder mig MEGET til at se flere billeder:)

Hold op hvor ér de nuttede!

Ham Coldorado er da for kær, med sin “bølge” af hvidt :slight_smile:

/Mette

Årh, de bliver da også bare finere og finere :wehuu:

Jeg har jo sagt, at du sender bare knægten hjem til mig, de er simpelthen bare for kære :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tænk hvor tiden går…de er jo allerede så store. Det er utroligt.
OG fine og smukke er de

Nu går det vel nok stærkt med farver og aftegninger. De små snebolde:hjerte: begynder jo ligefrem at ligne Snowshoe… :slight_smile:

Ååhhh hvor er de kære!!! Glæder mig til mange billeder!!:hjerte::hjerte::hjerte: Cats og Conni

Hold da op, hvor er de blevet store og fine :hjerte:

Venligst
Dorthe

Hvor er de blevet store allerede! :hjerte:

Louisiana er da et hjertebarn :wehuu: alle er kære men hun er da åhhhhhh:smelter:

Jeg skal aldrig nogensinde besøge de killinger - for så tager jeg vist Louisiana med hjem :inlove::inlove::inlove: hun ER da for dejlig at se på :ups::ups::ups:

hold da op, hvor de vokser … de er bedårende alle 3

Tre små kinesere på Højbro plads:-)

De er rigtig frække nu - de vælter ud af kassen når de hører mig. Så vil de ud og sidde på skødet de små rad. Jeg tror de spiller på hvor søde de ser ud i denne alder… helt bevidst:-)

Det ligner Colorado har fået en uppercut og bræket næsen, så skæv er hans tud med den blis:-)
Åh nej… LOL

Ja pigerne lige under 400 gram, Colorado det store rad - lige over 400 gram:-) Han er også dobbelt så bred mellem ørerne og meget lidt elegant :slight_smile:

Hvor er de kære :hjerte: - og sikke da nogle seje navne, de har fået :ok:

Der er jo 51 amerikanske stater, så der er noget at tage af til kommende kuld :høhø:

Du milde hvor er de bare nuttede. Men Colorado - han er altså bare den allerkæreste lækkermås. Ham ville jeg vel nok gerne eje :love2:

WOW jeg faldt da lige med et brag for Louisiana - nøj hvor ser hun bare fin ud :smelter: Bagefter læser jeg at hun kræver lidt ekstra…hvorfor er det lige jeg altid falder for de blide, der kræver en smule ekstra :wink:

Men det er nogle søde pelskugler du har - glæder mig til at se flere billeder :slight_smile:

Jøsses hvor er de kære …og så ser de dejlig nysgerrige og frække ud :slight_smile: