Et par friske af boldene fra i dag:-)
Seneste nyt er, at vi beholder Montana hos os, men de to andre søger stadig hjem.
Montana - her har vi fået lavet en “jættegod” tøs med flotte aftegn og en meget bedre type end både mor og far. SÅDAN! Vi er meget stolte over denne pige. Hun skal derfor føre linjen videre om guderne vil:høhø: Hun er en klon af sin smukke far, der jo er en Snowshoe, mens deres mor, som nogle ved er en F3 kat og derfor ikke nødvendigvis ligner en Snow, som Viggo og Montana gør. Men det er nyt blod og her er hun så - den pige vi håbede der ville komme i kuldet
Louisiana - også en rigtig lækker kat - og som snydt ud af næsen på sin mor men med nogle temmelig store ører og siameserøjne:-) Vi ønsker ikke at arbejde videre på denne type, da vi går hen og bliver for siameserlignende på sigt, hvis vi ikke er varsomme - og derfor sælges hende her som kælekat. Hun er ellers en skøn kat både at se på og nusse med, og hun er meget mere mild end Montana. Skulle vi have valgt alene på hvem vi troede var nemmest at beholde, havde vi valgt Lousi:-) Men sådan vælger vi jo ikke:gruble: Hun er ellers min kat, har hun beslutttet og jeg skal sådan se mig for, når jeg går - hun løber efter mig med høje benløft og kigger op og ser ikke hvor hun træder. Hun er meget glad for mennesker:hjerte: Og meget svær at fotografere med den hvide brede blis:cool:
Colorado - Sikke en udvikling den killing går igennem - han er rigtig fin typet og har kønsforskellene, som er ønsket dvs han ser bredere og større ud og hans ansigt bredere end pigernes - hans øjne er desuden helt lyseblå, mens pigernes er mere mørke - det giver ham sådan et utroligt godt udtryk af visdom og han ser meget på en direkte, med de der øjne. Han er en snakkegøj af rang - og når han ser mennesker, så råwer han af dem:rock:De sorte pletter giver ham en ekstra charme, og betyder at han ligner et spraglet kunstværk - der findes ikke en eneste kat i verden magen til ham her.
Magen til lækkermås - gid jeg selv kunne beholde ham:hjerte: Han er simpelthen SKØN. Colorado minder om sin farfar på en prik - Harley eller Phantom som han hedder, er en stor lidt rund og chobby kat, en lækkermås og sikke et sind og her er hans mini klon i DK:ok:
Og til sidst et par fælles af rødderne i stuen